Det är läskigt som fan när de kommer idioter å lägger sig bakom utan den minsta anledning, om jag kör ifatt nån å inte kan köra om backar jag undan till säkert avstånd, det är för mig en självklarhet att man gör.
För ett tag sen så låg en gamal Renualt 19 bakom mig, det var tidigt på morgonen, det duggade lite lätt å det var dimma, verkligen dålig sikt såg max 15m framför mig på vissa ställen.
Då kommer denna Renault ifatt mig å lägger sig tätt bakom, alltså riktigt tätt bakom inte mer an 10m uppskattnigsviss.
Jag håller en fart på 85km/h på 90 sträkorna pga den dåliga sikten, biljäveln ligger bakom mig nästan hela vägen till jobbet (1 mil ungefär), när jag blinkar å saktar ner för att svänga in på avfarten till jobbet början fanskapet att tuta å härja (Jag hade blinkers på och ja den funkar), sket i det då jag ändå skulle svänga av å då ser jag att det sitter barn i bilen.
Hur fan kan man köra så med barn i bilen? Tänker inte personen som kör på att det kan gå riktigt illa ifall bilen framför måste panikbromsa?
Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo