Största idioterna på vägen, folk som ligger för nära!

gamlingen
27 september 2011 · 5 198 Inlägg

steffe67 skrev:

gamlingen skrev:

steffe67 skrev:
vilken lång tråd neutral själv brukar jag börja göra ren "framrutan" med spolarvätskan när någon ligger för nära,brukar minska avståndet omgående på bilen bakom smile

lite spolarvätska på bilen vad gör det.. flyger omkring så mycket skit ändå efter bilarna roll

funkar jämt för mig :-) ja regnar det så är det annat. men till och med en polis bil körde om direkt..

Du tror inte dom ville fram bara.. tror dom skiter fullständigt i om du sprutar spolarvätska på deras bil.

Muttley
27 september 2011 ·

gamlingen skrev:

Nick666 skrev:

steffe67 skrev:

funkar jämt för mig :-) ja regnar det så är det annat. men till och med en polis bil körde om direkt..

Varför fubkar det? De ggr jag blivit besprutat har jag bara tackat för att slippa använda egen spolarvätska smile

Iphone....

är väl ytterligare nåt som folk inbillar sej..

På vissa funkar det. Folk kan bli galna när man gör det. Är mest för att de är de smidigaste viset att tala om att man inte vill de ska ligga nära. Prova på en mc ska du se hus ta helvete smile

Andromeda Rumpmas
27 september 2011 · 3 860 Inlägg

tkd_rille skrev:

gamlingen skrev:

Nick666 skrev:

Varför fubkar det? De ggr jag blivit besprutat har jag bara tackat för att slippa använda egen spolarvätska smile

Iphone....

är väl ytterligare nåt som folk inbillar sej..

På vissa funkar det. Folk kan bli galna när man gör det. Är mest för att de är de smidigaste viset att tala om att man inte vill de ska ligga nära. Prova på en mc ska du se hus ta helvete smile

Inväntar med spänning reaktionerna att man åker av vägen och dör direkt om man får spolarvätska på visiret smile

Saab 9-3 Griffin 2,0T Hirsch Biopow. "En av fem på Garaget" (2012)
gamlingen
27 september 2011 · 5 198 Inlägg

tkd_rille skrev:

gamlingen skrev:

Nick666 skrev:

Varför fubkar det? De ggr jag blivit besprutat har jag bara tackat för att slippa använda egen spolarvätska smile

Iphone....

är väl ytterligare nåt som folk inbillar sej..

På vissa funkar det. Folk kan bli galna när man gör det. Är mest för att de är de smidigaste viset att tala om att man inte vill de ska ligga nära. Prova på en mc ska du se hus ta helvete smile

Hur gör dom när det regnar ?

Muttley
27 september 2011 ·

Andromeda skrev:

tkd_rille skrev:

gamlingen skrev:

är väl ytterligare nåt som folk inbillar sej..

På vissa funkar det. Folk kan bli galna när man gör det. Är mest för att de är de smidigaste viset att tala om att man inte vill de ska ligga nära. Prova på en mc ska du se hus ta helvete smile

Inväntar med spänning reaktionerna att man åker av vägen och dör direkt om man får spolarvätska på visiret smile

Läs vad gamlingen skrev under ditt.
Kör de av vägen så är de ju rätt givet att de inte har någon erfarenhet överhuvudtaget.  wink

Muttley
27 september 2011 ·

gamlingen skrev:

tkd_rille skrev:

gamlingen skrev:

är väl ytterligare nåt som folk inbillar sej..

På vissa funkar det. Folk kan bli galna när man gör det. Är mest för att de är de smidigaste viset att tala om att man inte vill de ska ligga nära. Prova på en mc ska du se hus ta helvete smile

Hur gör dom när det regnar ?

Jag själv kör inte då.  Resten får ju torka smile. Men de blir icke glada men ska man sniffa så vad fan.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang