Snusbutiken.se , någon som har handlat därifrån?

FoXoN
22 december 2009 · 502 Inlägg

Diabolo skrev:

FoXoN skrev:
Beställde en stock julesnus i söndags natt från www.snus2.se. Fick hem stocken idag. ca 2 dagars leverans. funkade perfekt. smile

Är de goda? Läste att de skulle smaka kanel och glögg (WTF?!)

Dom är riktigt fina. smile smakar inte glögg, men har en fin smak av kanel när dom börjar rinna. smile beställ någon dosa vettja. smile

Cupra_
23 december 2009 ·

FoXoN skrev:

Diabolo skrev:

FoXoN skrev:
Beställde en stock julesnus i söndags natt från www.snus2.se. Fick hem stocken idag. ca 2 dagars leverans. funkade perfekt. smile

Är de goda? Läste att de skulle smaka kanel och glögg (WTF?!)

Dom är riktigt fina. smile smakar inte glögg, men har en fin smak av kanel när dom börjar rinna. smile beställ någon dosa vettja. smile

Ja det är riktigt frestande faktiskt, slutade dock snusa för två veckor sen.. Men man lär väl trilla dit igen:P

FoXoN
23 december 2009 · 502 Inlägg

Diabolo skrev:

FoXoN skrev:

Diabolo skrev:

Är de goda? Läste att de skulle smaka kanel och glögg (WTF?!)

Dom är riktigt fina. smile smakar inte glögg, men har en fin smak av kanel när dom börjar rinna. smile beställ någon dosa vettja. smile

Ja det är riktigt frestande faktiskt, slutade dock snusa för två veckor sen.. Men man lär väl trilla dit igen:P

Jo testade också att sluta snusa för någon vecka sen, höll upp en vecka. Sen märkte jag att jag aldrig kunde koppla av, låg på hög växel hela tiden. Sen när man tog en prilla så kunde man äntligen lägga sig och koppla av. smile

Brink88 President över Brinkland
28 december 2009 · 465 Inlägg

testade göra en beställning på 4 stockar nu, då var det skatter och frakt så det landade på 2000 kr, jag som gjort fel eller kostar det så?

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
ZonaX Svetsare
28 december 2009 · 3 150 Inlägg

Brink88 skrev:
testade göra en beställning på 4 stockar nu, då var det skatter och frakt så det landade på 2000 kr, jag som gjort fel eller kostar det så?

Från Snusbutiken.se eller Snus2.se?

Senast redigerat av ZonaX (28 december 2009)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Brink88 President över Brinkland
28 december 2009 · 465 Inlägg

ZonaX skrev:

Brink88 skrev:
testade göra en beställning på 4 stockar nu, då var det skatter och frakt så det landade på 2000 kr, jag som gjort fel eller kostar det så?

Från Snusbutiken.se eller Snus2.se?

snusbutiken.se

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
stahre
28 december 2009 ·

är det nån som vet hur phantom snuset är? sjukt bra priser, men är dom torra som en 86 årings mus och smakar som torkat bajs? (ursäkta mitt frispråkiga jag..)

ZonaX Svetsare
28 december 2009 · 3 150 Inlägg

stahre skrev:
är det nån som vet hur phantom snuset är? sjukt bra priser, men är dom torra som en 86 årings mus och smakar som torkat bajs? (ursäkta mitt frispråkiga jag..)

Har testat både Phantom och Offroad och tyckte båda va skit åt helvete!  Saknades prillor i dosorna och en del påsar va nästan tomma och sen smakade de as efter typ 4 prillor, samma skit med Thunder eller va fan de heter.

Sista gången jag köpte snus pga att de va billigt, slänger hellre upp nåra kronor till och får snus man kan ha i käften utan att spy över hela jävelen.   När dom började rinna kändes det typ som syra rann ner i halsen och frätte upp hela skiten som fick magont som följd.

Påminde lite om att snusa upp nåra Whiskey Portions dosor på raken.

Senast redigerat av ZonaX (28 december 2009)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
stahre
30 december 2009 ·

haha hoppar nog det då!

Hassoni
30 december 2009 · 92 Inlägg

Läste att dom säljer general stark för 30 spänn o jag får mina för 30 (kostar igentligen 36).. hmm så det är väl inte värt det:P...

SimonFlygare
3 januari 2010 · 269 Inlägg

Kollade priserna på snus sidorna folk länkat här och såg att en stock kronan portion går på ca 200:- så man tjänar inte mycke på att beställa från internet när en stock kronan kostar 215:- på ÖoB!

ZonaX Svetsare
3 januari 2010 · 3 150 Inlägg

SimonFlygare skrev:
Kollade priserna på snus sidorna folk länkat här och såg att en stock kronan portion går på ca 200:- så man tjänar inte mycke på att beställa från internet när en stock kronan kostar 215:- på ÖoB!

Gör det?!?!  yikes    Vad kostar en stock typ General White?

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
SimonFlygare
3 januari 2010 · 269 Inlägg

ZonaX skrev:

SimonFlygare skrev:
Kollade priserna på snus sidorna folk länkat här och såg att en stock kronan portion går på ca 200:- så man tjänar inte mycke på att beställa från internet när en stock kronan kostar 215:- på ÖoB!

Gör det?!?!  yikes    Vad kostar en stock typ General White?

tror de var runt 300:- jag betalade för en stock general portion på ÖoB här i kiruna, köpte en stock kronan portion white idag på ÖoB å de gick på 215:-!! så besök ÖoB å kolla deras priser på stockar innan ni beställer från internet cool

Senast redigerat av SimonFlygare (3 januari 2010)

ZonaX Svetsare
3 januari 2010 · 3 150 Inlägg

SimonFlygare skrev:

ZonaX skrev:

SimonFlygare skrev:
Kollade priserna på snus sidorna folk länkat här och såg att en stock kronan portion går på ca 200:- så man tjänar inte mycke på att beställa från internet när en stock kronan kostar 215:- på ÖoB!

Gör det?!?!  yikes    Vad kostar en stock typ General White?

tror de var ganska exakt 300:- jag betalade för en stock general portion här i kiruna på ÖoB, köpte en stock kronan portion white idag på ÖoB å de gick på 215:-!! så besök ÖoB å kolla deras priser på stockar innan ni beställer från internet cool

Ja, det e fan frågan om inte det blir billigare faktiskt  yikes   Har för mig en stock General Potte gick på ca 320-330kr på Citygross.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang