5843
Sök

Subwoofer/Bas

157 Inlägg
20 maj 2006
Trådstartare
Ska fixa ny baslåda till min celica -90 men vet inte riktigt vad jag ska köpa. Vill ha en låda med dubbla 12". Det ska låta bra men inte kosta för mycket. Har kollat en hel del på komplett. se. Är mest intresserad av JVC CS-DX30, Kenwood KFC-W3010 och Pioneer TS-W306DVC. Vilken skulle ni satsa på, vad är det jag ska kika efter för att veta om en högtalare passar i min bil eller inte?

Audi S4 2.7 BiT Nordic

Volvoskadad
6 017 Inlägg
Hewi
571 Inlägg
20 maj 2006
Jag hade köpt en bra 12":are istället för 2st sämre , t.ex Kicker L5S12 om du nu skall handla hos komplett sedan skall du tänka på att vilken du än väljer av dessa så behöver du ett kraftigt steg till dom och komplett.se hade inget sådant som jag skulle rekomendera iallefall.Ring en bilstereo firma istället som kan matcha ihop en bas+låda+steg till din bil och prisklass , det blir bättre.

"Sound by Hewi"
Mitt projekt

914 Inlägg
20 maj 2006
om man vill hålla på med ljud så är det aldrig billigt ... visst finns högtalare å steg för nån hundralapp men hur länge håller dom då ? Istället för å köpa nya prylar var å varann månad köp nåt som håller.. Finns nåt som heter spara å längta....

Sök