3329
Sök

Iskörning

OEM <3
6 957 Inlägg
16 januari 2010
amazon_jonsson skrev:
Bjork skrev:
amazon_jonsson skrev:

det hörs jättetydligt,, dom som bor ute i göteve å längre ut mot floby hör tydligen, så det kan nog va odensbergare som klagat. men du har inte hört nåt om polisen då...
är körning imorrn förmiddag igen, får la se om polisen kikar ner då

Jo iofs..beror väl på hur vinden blåser.
Kan väl fråga min käre farbror om dom planerar nåt beösk då han tillhör dem blå här hemma tongue
Kanske kommer ut imorrn..de ger sig, fast jag agerar nog bara passagerare om ja inte tar morsans
merca tongue

ok.. fick höra att polisen hade varit ute å kikat lite. dom som hade kört hade fått blåsa å visa körkort, sen hade polisen frågat om man verkligen fick köra såhär, men det va väl bättre det än man buskörde i stan så det verka lugnt,,

Mjo, tkr det är ganska lugnt i stan tack vare isen.

Verkar bli en del folk imorrn, plus att det kommer en streetmc som ska ut och leka big_smile

OEM <3

Bilmekaniker
274 Inlägg
16 januari 2010
Wallen skrev:
Fredrik89 skrev:
Wallen skrev:

Åkt där en hel del, rolig bana. Det negativa är alla 740's och pickuper med vanliga däck och 5 man i bilen som är i vägen. När det är 7-8 sådana bilar på banan är det inte ens kul....tyvär.

vi åkte ju ifrån de mästa på jämnesjön i org 740 wink iof med fulldubb.. banan börjar ju bli så jävla uppkörd bara.. (tror vi åkte ifrån dig med) tongue

Det är rätt att åka me fulldubb, inte för o verka otrevlig men en vanlig 740 åker jag faktiskt ifrån, men det var en audi 100TQ med vanliga dubbdäck, den åkte du nog lite ifrån som han vinglade och far åt alla håll smile

Men en 740 med fulldubb e fan så mycket roligare än vilken bil som helst med "vanliga" däck... Hojjta till om ni ska åka någon annanstans!

de e möjligt ^^ en audi va de iaf wink de ska ja göra

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Mercedes-Benz
///AMG
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

297 Inlägg
16 januari 2010
Någon som vet någon plogad bana i sthlm? Han som plogar skrisko bana på norrviken börjar bli sur på mig sad

403 Inlägg
16 januari 2010
sthlm_145 skrev:
Någon som vet någon plogad bana i sthlm? Han som plogar skrisko bana på norrviken börjar bli sur på mig sad

HAHA

237 Inlägg
16 januari 2010
Tja ja undrar VART bilderna är som togs på ROTSJÖN (kolsva) idag big_smile vet att ja pratade med dig men minns inte namnet,. Jag va den som körde dekaltrimmade 740 som gick bredast wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/112081/839172_rpuhhu.jpg
RALLY

2 021 Inlägg
16 januari 2010
Va också på Rotsjön idag och körde (Brun 244) , tog några bilder men dom vart alldeles för mörka, hade vart kul o se lite bilder.

237 Inlägg
16 januari 2010
Rille0 skrev:
Va också på Rotsjön idag och körde (Brun 244) , tog några bilder men dom vart alldeles för mörka, hade vart kul o se lite bilder.

Då va de dig vi hjälpte från snödrivan big_smile
Senast redigerat av Fightertiger (16 januari 2010)

2 021 Inlägg
17 januari 2010
Fightertiger skrev:
Rille0 skrev:

Då va de dig vi hjälpte från snödrivan big_smile

Yep det va jag tongue Tackar och bockar!

Slav
1 454 Inlägg
17 januari 2010
sthlm_145 skrev:

Ute i nacka finns det en liten bana på nån damm, vid nacka express om nån vet var de e.

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

403 Inlägg
17 januari 2010
Fightertiger skrev:
Tja ja undrar VART bilderna är som togs på ROTSJÖN (kolsva) idag big_smile vet att ja pratade med dig men minns inte namnet,. Jag va den som körde dekaltrimmade 740 som gick bredast wink

http://www1.garaget.org/gallery/archive/112081/839172_rpuhhu.jpg
RALLY

Är det boxar tony som fick punka:P?

403 Inlägg
17 januari 2010
Rille0 skrev:

Jag har bilder så in i helvete:P fast om några av er är med de vette fan:P har laddat upp några, har massa hd filmer också men man kan ju inte ladda upp större än 100 mb här på garaget så kommer ladda upp på youtobe och länka här sen smile

403 Inlägg
17 januari 2010
Och han snubben som var på sjön och proffs fotta med system kamera han är fotograf på krogen conrad i västerås, jag kommer innom kort att få alla dom bilderna också:D

4 Inlägg
17 januari 2010
http://img36.imageshack.us/img36/6403/img51802.jpg

En bild på mig och kompisen från Rotsjön igår! big_smile

Ptysch
74 Inlägg
17 januari 2010
Lägg upp alla era bilder nu;)

/ raptorn

403 Inlägg
17 januari 2010
Har lagt upp alla mina bilder nu, ba in på mitt galleri o kolla smile

237 Inlägg
17 januari 2010
Tonycrona skrev:
Fightertiger skrev:

http://www1.garaget.org/gallery/archive/112081/839172_rpuhhu.jpg
RALLY

Är det boxar tony som fick punka:P?

JAPP big_smile gick som fan med punka oxå tonguetongue

362 Inlägg
18 januari 2010
nån som vet om det blir nån körning på sjön i veckan/helgen??? det är ju synd att isen ska ligga utan att användas!

Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!

403 Inlägg
20 januari 2010
kör folk även fast det är plus grader?

Ptysch
74 Inlägg
20 januari 2010
Tonycrona skrev:
kör folk även fast det är plus grader?

Ja det borde ju inte vara något problem. Dessutom är det ju bara plusgrader nån timme per dag typ.
Kör så att det ryker så att säga smile

Om nån har en isborr så kan den ju ta med den o kolla isdjupet?

362 Inlägg
20 januari 2010
har du 30cm is så försvinner det ju inte på en eftermiddag direkt.. det får va plusgrader rätt länge innan isen tappar tillräckligt med hållbarhet så den ska ge sig. kör på bara! det är ju minus på kvällar å nätter iaf

Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!

Sök