Slutsteg i protect - trasigt?

Zrob
3 februari 2010 · 82 Inlägg

Jag har ett liknande problem med ett MDS steg, skulle vilja veta om du kom på lösningen. eller om du "bara" skickade tillbaka steget?

grakka
3 februari 2010 · 102 Inlägg

Jag skickade tillbaka steget och fick det reparerat.

Zrob
3 februari 2010 · 82 Inlägg

Vad hade gått sönder då? kanske samma på min. Och varför trodde dom det hade gått sönder?

MDS_JAN
3 februari 2010 · 12 Inlägg

Hej!!
Det kan bero på många olika anledningar, för att ta reda på vad, så måste du skicka in steget till oss för en kontroll. Kostnaden för att reparera slutsteget brukar ligga mellan 500:- - 800:- inkl frakt.
Vi på MDS Service i Helsingborg reparerar många olika fabrikat, och har 25 års erfarenhet av denna typ av service och har sett det mesta i slutstegsväg.../// Jan Påhlsson cool

Har du problem med din MDS produkt eller vill ha tips RING: 042-157300
Eller skicka ett mail till jan@mds.se. OBS!! Besvarar inga meddelande här på Garaget.
grakka
3 februari 2010 · 102 Inlägg

Zrob skrev:
Vad hade gått sönder då? kanske samma på min. Och varför trodde dom det hade gått sönder?

På kvittot jag fick står det "skador:" och sedan står det inget. Sedan står det "åtgärd:" och där står det "byte defekta mosfets". Kostade mig ingenting att få det lagat och det står ingen orsak till varför det hade gått sönder. Kanske var något fabrikationsfel då? Logiskt så tycker att jag borde fått betala reparationen om felet nu var från min sida. Har spelat i kanske 5-10 minuter nu och det fungerar perfekt.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang