2150
Sök

Chippa volvo s60 2.5T awd- Vilken firma ska jag välja?

121 Inlägg
31 december 2009
Trådstartare
Som sagt tänkte chippa bilen nu i vinter. Vilken firma är att rekomendera och vilket steg är lämpligt?  Bilen är en s60 2.5T awd-03. mvh jocke

Ja e inte trög...ja har bara otur när ja tänker:)

820 Inlägg
31 december 2009
Jag hade nog satsat på Autotech, känns som att dom är bäst på Volvo, iaf på femman så kör på dom, det hade jag gjort smile
Senast redigerat av Panzar_Audi (31 december 2009)

Om man säger

121 Inlägg
31 december 2009
Trådstartare
mm funderar på de också.. vet du ungefär hur många hästar det kommer att göra?? Behövs något bytas i motorväg vid chippning??

558 Inlägg
31 december 2009
om du går in på autotech's hemsida så hittar du nog deras olika steg:) och du behöver inte byta några motordelar. eventuellt ett annat luftfilter:)
Senast redigerat av Normark (31 december 2009)

121 Inlägg
31 december 2009
Trådstartare
okej..tack för svaren. gott nytt år på er..smile

2 638 Inlägg
31 december 2009
Jag skulle nog satsa på bsr http://sv.bsr.se/products/t1404/ eller autotech http://www.websitefolder.net/atechmotor … PageID=444

Du får ca 250hk och 410nm oberoende vilken firma du väljer smile

78 Inlägg
13 januari 2010
Bsr Får du ju en dosa med så du kan ställa tbax till orginal om du vill och så kan du beställa ny programvara du laddar ner till den och fixar in i bilen själv... lite dyrare men... jag kör själv med bsr och är nöjd me de...

Forummoderator
10 576 Inlägg
13 januari 2010
ttompa skrev:
Bsr Får du ju en dosa med så du kan ställa tbax till orginal om du vill och så kan du beställa ny programvara du laddar ner till den och fixar in i bilen själv... lite dyrare men... jag kör själv med bsr och är nöjd me de...

Får du inte det på autotech också om du vill?  har bestämt för mig att de som så många andra också har en "PPC"-lösning.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

558 Inlägg
14 januari 2010
"PPC lösningen" blir ju vanligare och vanligare. har också för mej att autotech har nå liknande

113 Inlägg
14 januari 2010
Vill du ha nonchalant folk som svarar i telefon, spydigt, drygt, och deras dröm hk som de lovar folk så ska du ringa bsr

Men vill du ha serviceinriktat folk, kunnigt och mycket bra o göra med. så är de Autotech som gäller.

Detta är av egen erfarenhet.

Mvh Hexon

78 Inlägg
14 januari 2010
Jo jag var in på autotech och kollade och dom hade ochså en liknande lösning som nästan verkar bättre... skulle ha valt den om den fanns när jag var på jakt men de vart bsr då, och ja dom är jäkligt dålig på service och kundtjänst...

Sök