Trollhättans stads snö röjning och höga gupp..

Smajly
25 januari 2010 · 3 059 Inlägg

Går bilen sönder för att man kör över litta snö eller gupp s¨e de nog dags att skrota den..
Märks att en del aldrig kört utanför stadens gränser..

Senast redigerat av Smajly (25 januari 2010)

Juvakka
25 januari 2010 · 1 697 Inlägg

Smajly skrev:
Går bilen sönder för att man kör över litta snö eller gupp s¨e de nog dags att skrota den..
Märks att en del aldrig kört utanför stadens gränser..

Det enda som blir så dåligt att bilen tar i är när dem skottar och lämnar en sträng som löper exempelvis genom en korsning som man måste korsa. I vissa fall kommer bilen faktiskt inte över en sån utan att ta i. Ligger det då isklumpar i den sån så kan nåt gå sönder.

Då hjälper det inte om man har kört utanför city. Och jag har kört utanför för upplysningens skull.

Saab 900 "T16" (1992)
NiV3Rt
25 januari 2010 · 371 Inlägg

Linux_1990 skrev:
Ja håller med dig till 100% lillfan

Jag kunde inte undgå att lägga märke till att din bil är extrautrustad med en snöplog roll

Saab 9-3 SE 2.0t t5suite steg1 e85
patrik__ ***Inte som alla andra ***
11 februari 2010 · 17 Inlägg

ja lite trasiga plaster och en tvärbalk som sitter i torped tunneln där avgasröret går har man fått skruvat bort.. pga av mitten strängen.. sen att min bil är låg tycker ja inte hör till.. vägen skall vara fin.. kommer från värmland och klagade på vägarna där.. men dom var underbara mot dessa som finns här.. pendlar dagligen till uddevalla och den vägen och staden ska vi ju inte ens prata om!!!!

Lower the vw til it won't roll then raise it 1/4"
Volvo V70N D5 "Traktorn" (2006)
JaZoR Team RmR
15 februari 2010 · 393 Inlägg

Elda skrev:

JaZoR skrev:

ekelund88 skrev:

går ju hålla 100 utan problem med en orginal 740 wink

självklart går det göra de, det går även dra upp den i 200 över ett gupp!

Jag har aldrig sett en så lång 50 väg att en orginal 740 kommer upp i 200 km/h innan det.

Ironi roll

Linux_1990
9 april 2010 · 6 Inlägg

NiV3Rt skrev:

Linux_1990 skrev:
Ja håller med dig till 100% lillfan

Jag kunde inte undgå att lägga märke till att din bil är extrautrustad med en snöplog roll

Haha den missar man inte i första taget ^^

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang