16" fälgar med låg et hade också sett bra ut, knappt en jävel som gjort det på en EP3:a i Sverige, vet att Bolek hade 18" breeda bbs le-mans-liknande fälgar på sin gamla EP3. Masaru kör med 16" bbs rs fälgar på sin med låg et. Känner inte till någon annan i Sverige som kör på någon värsting offset på EP3, betydligt större i USA dock, vill man leta inspiration ska man kolla där.
Bolek hade Rial Daytona på sin, snorigt dyra
Jo jag vet, jag menade inte att han skulle köpa just de. Tog bara upp de personer som har haft den sortens stil på fälgarna och hela bilen på en EP3 i Sverige så att man förstår att det är unikt. Sen om han vill köpa samma sorts fälgar som bolek och masaru kört på eller inte är en annan sak.
Syftade mest på att han innan skrev att han ville satsa på lite tyskstuk och gillade djupa fälgar. Därför rekommenderar jag fälgar i mindre storlek eftersom det är lättare att få in de i hjulhusen pga låg et och bredd, plus att det ser fetare ut men det är ju en smaksak.
Mina tankar går nu åt tomason just nu!! gröna! har beställt grön färg till detalier som jag ska försöka hämta imorn! sen har jag vart och hämtat mina kopor till motorn!
har även förhandlat till mig ett nytt avgas! får behålla ic'n och betala 1000kr för det nya! rätt bra:D
Hejsan alla! nu är det uppdatering:D har finspacklat splittern och grundat den! skönt som fan:D nu vare bara vilken färg den ska va?! funderat på blanksvart eller matt.. kolfiber vore också nice men det får nog vänta, känner att det finns andra grejer jag vill lägga pengarna på just nu.
sen har jag hämtat min gröna färg som verkligen är grön, så har lackat massa grejer med den:D
Har även beställt ett nytt avgas så hoppas det blir rätt den här gången!! samma firma men de gav mig fin rabatt så jag är glad!
grön liten detalj.
oljelock.. jag ska lägga igen hålen! fick inte det bra!
lite delar som har lackats!
mätarhållaren är grundad
några stickers!
har slitit med allt småpill på splittern me! slipa spackla slipa spackla... nu är den grundad iaf!
gjorde en ny infästnig till dragöglan och va nere hos spexarn och svetsa fast den!! tack så mkt:D
lite bonus bild me:D
ett litet hål i mina brallor.. tur att man inte började brinna:P