Okey, ni som tänker banga ur för lite fukt FEGISAR (inget elakt menat) Jag har kör 11 timmar bil i sträck för den här träffen, åkte igår ifrån boden, började Boden 14.30 var framme vi Stockholm C 00.30 för att flyg fan inte kan flyga. dessutom åker jag öppen bil utan möjlighet till att slänga på tak så paraflaxet är alltid i packat syns ikväll grabbar och tjejer
CarpeDiem eller någon annan ifrån NS när är det tänkt att man ska mötas upp vid infra city för att köra caravan?
21:30-22;00 börjar vi åka från barkaby mot akalla och kör från akalla i ett snyggt led ut på e 4an mot sveavägen. Låter detta bra?
Är det något speciellt slutmål sen eller? Är lite halvdålig på sthlm, så jag får väl följa efter alla andra
klart du skall komma....om du fryser så ta på dig en extra tröja...hehe
Är inte det jag oroar mig för, utan att blåsa bort! Nämen, här är det iaf skinande sol men just att det blåser som fan. Nu bor jag iof några mil ifrån Barkarby.
klart du skall komma....om du fryser så ta på dig en extra tröja...hehe
Är inte det jag oroar mig för, utan att blåsa bort! Nämen, här är det iaf skinande sol men just att det blåser som fan. Nu bor jag iof några mil ifrån Barkarby.