Dom från Götet får nog köra efter parollen att dom får stå där de finns plats. Kör dom från Shell söder om Gbg vid 17.30 så lär dom dyka upp runt 20.30. Men vem vet. Dom kanske kör som vettvillingar!
Mvh Fidde
hmm fidde!! om du, jag och my skulle kört till götet... tror du själv på att det skulle tagit 3 timmar?! d tror iaf inte jag... snarare 2!
Nä men Jocke. Senast jag slog följe med den dej och den där kompletta dåren du kallar flickvän så tog de knappt 55min från Ystad till Helsingborg inkluderat ett bilbyte inne i Skurup samt en tankning i Glumslöv. Jag har själv kört Kungälv - Åstorp på 1h och 5min men jag gissar att dessa personer inte kör som jag gjorde då!
Mvh Fidde
haha nä d e nog sant iofs! jag har ju typ tappat allt vad normalt heter efter att ha umgåtts med henne för mycket
Det är nog lite tight med tiden för att man ska hinna organisera platser till "konvojer". Min förhoppning är dock att det löses per automatik och sunt förnuft.
Man parkerar således efter varandra, allt eftersom man rullar in.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Det är toltalt omöjligt att organisera var alla ska stå och med vem man ska stå! Alla får ju respektera att parkera ordentligt och inga feta luckor mellan bilarna. Man ska även tänka på att inte slå upp dörren i någon annans bil för de e inte bra de heller! Men de e bara trycka ihop sig! stället är inte så stort så det är ju inte så långt att gå om man nu inte hamnar bredvid nån man känner..
okej. skulle bara kolla upp det. Man får ta den plats där är ledig då. Som ni säger så bara alla parkerar bra och med sunt förnuft så blir det säkert skitbra. NU NÄRMAR DET SIG;)
Tänk på att man inte får parkera längst ned nu bara, det är nämligen vändzon numera, Och skulle inte förvåna mig om polisen kommer böta dom som står där, utan att be dem flytta sig innan.
Såg när vi var nere och tog "Sommarbilden" att där var skyltar vid vändplatsen som visa att det var just vändplats och man inte får parkera där.. Är de nyuppsatta eller är det bara jag som missat det hela förra sommaren ?
Vi fårplocka ner skyltarna Tror det beror på hur många som åker med ner, hur lång tid det tar.. Är det bara vi så kommer vi nog först på plats
Tänk på att man inte får parkera längst ned nu bara, det är nämligen vändzon numera, Och skulle inte förvåna mig om polisen kommer böta dom som står där, utan att be dem flytta sig innan.
Har väl vart vändzon sen begynnelsen .. Brukar alltid stå bilar parkade där, även när det inte är träff.
Vändzon? har det väl varit alltid när vi haft träffarna där ? med skylt och allt vad jag vet/tror iallafall, aldrig någon som bötfälts där förut iallafall.
Dessutom har polisen kört där nere vid vändzonen tidigare med, de har inte sagt något om det förut iallafall.
Helt sjukt att det bara är några dagar kvar nu till träffarna börjar igen
Längtar !
Självklart är det mest bilar på premiären och avslutningen, däremot tror jag dock ändå att det blir en del fler bilar varje gång jämfört med förra året, och nytt folk/nya bilar, mc m.m så det skall bli kul