5856
Sök

Har 740 -90 o framåt samma skärmar som 940??

Drive It Like You Hate It
335 Inlägg
18 januari 2010
Trådstartare
Tjena, ska kanske köpa en 945a ganska billigt, men det saknas skärmar, har nu hittat 2st från en 745 -90, så om rubriken lyder, är de likadana skärmar eller är det något som skiljer? Vad i så fall??

___ Life´s A Bitch Then You Die ____

Fetast i stan !!
991 Inlägg
18 januari 2010
Vad jag vet ska det var samma skärmar .   med tanke på att det endast behövs bytas lysen grill och blinkers för att få 940 front på en 740 90  smile   så det är samma, för jag har då inte sett någon skillnad allafall smile  lycka till   // Emil

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

I got Dubs!
2 423 Inlägg
18 januari 2010
Klorin_Elvis skrev:
Vad jag vet ska det var samma skärmar .   med tanke på att det endast behövs bytas lysen grill och blinkers för att få 940 front på en 740 90  smile   så det är samma, för jag har då inte sett någon skillnad allafall smile  lycka till   // Emil

Huven med om linjerna ska stämma.

Fetast i stan !!
991 Inlägg
18 januari 2010
Adde666 skrev:
Klorin_Elvis skrev:

Huven med om linjerna ska stämma.

ja det visste jag men skrev inte med det med tanke på att vi egentligen snackade om skärmarna tongue   men det behövs inte om man inte är så känslig tongue

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

Drive It Like You Hate It
335 Inlägg
18 januari 2010
Trådstartare
TACK FÖR SVAR:D Nu ska jag iväg o göra en bra affär(får vi hoppas)tongue Mvh

___ Life´s A Bitch Then You Die ____

749 Inlägg
18 januari 2010
Detta va inte vad du undrade men kan ju va kul att veta ändå?
Jag vet att 760/960 88- skärmar och stötfångare inte passar på 740/940. Skärmarna är olika och så tror jag att stötfångaren antingen har mindre bredd eller är bredare.
Senast redigerat av Bjornn (18 januari 2010)

Sök