Behöver hjälp att koppla LED-slinga (DRL)

Philip88
19 januari 2010 · 99 Inlägg

Hej!


Jag hade planer på att få upp LED-slingor (DRL "Day Running Light") men har ingen aning om hur man kopplar dessa.

Är det någon som kan tänka sig att dela med sig av sin erfarenhet med lite beskrivning och eventuellt bilder.

Alla bidrag är välkomna och ni får gärna dumförklara mig för jag är fortfarande i amatörstadiet.

Scorpio
19 januari 2010 · 65 Inlägg

fick du inte med någon bruksanvisning?

Scorpio
Subaru Legacy GT "Scoobie" (2007)
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
19 januari 2010 · 5 042 Inlägg

de e väl bara att koppla dom via parkeringslyset så som jag förstått det ?

C H E V R O L E T <3
Thullen
20 januari 2010 · 1 653 Inlägg

plus till plus och minus till minus, reder du inte ut det så bör du låta någon annan göra det smile

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T
Philip88
21 januari 2010 · 99 Inlägg

Philip88 skrev:
Hej!


Jag hade planer på att få upp LED-slingor (DRL "Day Running Light") men har ingen aning om hur man kopplar dessa.

Är det någon som kan tänka sig att dela med sig av sin erfarenhet med lite beskrivning och eventuellt bilder.

Alla bidrag är välkomna och ni får gärna dumförklara mig för jag är fortfarande i amatörstadiet.

"Alla bidrag är välkomna och ni får gärna dumförklara mig för jag är fortfarande i amatörstadiet"
som sagt så är jag ingen höjdare och har ingen aning om hur man kopplar en kabel på en annan.
Eller vilken som är plus och minus till parkeringsljuset.

NikkeSiekas Audis in Scandinavia
21 januari 2010 · 1 342 Inlägg

Koppla till vad som helst, rakt på batteri å ha en strömbrytare i kupen, annars till parkeringsljusen.

http://w1.855.telia.com/~u85561559/koppling.JPG

Audis in Scandinavia Crew
Philip88
21 januari 2010 · 99 Inlägg