Jag och kompisar brukar köra med SIM 302.27 som är exakt samma som Hella Rallye 3000 fast mycket billigare. Monterade 5st på kompisens V70 förra veckan och det blev riktigt bra! Jag hade 3st på förra bilen och det var klart värt pengarna!
Kolla framåt! Det som händer i backspegeln får du läsa om i tidningen dagen efter!
Jag och kompisar brukar köra med SIM 302.27 som är exakt samma som Hella Rallye 3000 fast mycket billigare. Monterade 5st på kompisens V70 förra veckan och det blev riktigt bra! Jag hade 3st på förra bilen och det var klart värt pengarna!
utseendet är lika, men knappast reflektorn och linsen.
Dont take life too serious, you'll never escape it alive anyway.
Bättre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan.
utseendet är lika, men knappast reflektorn och linsen.
och lyser definitiv sämre än Hellas. Har 4 nymonterade SIM på Mulitvanen och dessa fyra lyser skit jämfört med det tre Hella blue jag har på 9-5´an. Å då e Hellorna fyra år och drygt 6000 vintermil gamla
Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab
För mig lyser SIM lika bra som mina Hella Rallye 3000 gjorde. Skulle inte tveka en sekund på att köra SIM igen. Har det på 4 bilar på gården, toknöjd!!
kör också SIM... 3st xenonkonverterade, kan bara säga att jag e jäkligt nöjd med dom! //Lindh
Nuvarande bilar:
Volvo v70 T5 "Black mist" http://www.garaget.org/?car=346889
Se även tidigare bilar; xc70 (purple and white), s60, v70n, v50,Chrysler Voyager "Diablo".
Har tidigare haft hella 3000, bosch bignick, nbb. De funkar riktigt bra. Har just nu bara nå gamla extraljus efter ett besök av extraljustjuvar i vinter. Använder just nu därför gamla hella 4kantiga med 100watt. Tycker att de lyser riktigt bra. Ungefär som hella 3000 och bignick. Ju finare extraljus man har desto mer intresserade blir tjuvarna.
Har haft 2st Hella Comet på förra bilen, lyser brett och skapligt långt samt att de är lite mer diskreta än de vanliga sopptallrikarna.. Minus på priset då tyvärr..
Nu har jag nog nestämt förr att köpa mig simen. ska man köpa 2 st bred/lång och sedan en pencil/small i mitten då med 100 W lampor ? hoppas de blir bättre lysse en de shitna man har som orginal eller borde man skaffa xennnon ?
Jag har tre st Hella 3003 med 100 W i, det lyser kanonfint, men för runt 3000 spänn kan du få två xenonextraljus (plus nån hundring till..kanske nån femhundring ). Och det ger ju mer och skönare ljus, Så skulle jag göra idag om jag skulle köpa extraljus .
Arguing with someone on the internet is like beeing in the special olympics.
Even if you win, you are still retarded
Nu har jag nog nestämt förr att köpa mig simen. ska man köpa 2 st bred/lång och sedan en pencil/small i mitten då med 100 W lampor ? hoppas de blir bättre lysse en de shitna man har som orginal eller borde man skaffa xennnon ?
Ska du köpa sim så ta pencil, har lite räfflor i glaset så det lyser tillräckligt brett ändå. Har du råd med xenon så skulle jag inte tveka. Så här lyser mina
Ja tar ska du ha xenon i dom så tycker jag att du ska ta 3 pencil, tillräckligt bra bredd å lyser dubbelt så långt som dom med bred ljusbild. kolla senaste extraljustestet på ams, där testar dom sim xenon både pencil och bred ljusbild.