Fick min projekt bil låst i natt kl.04.30 volvo 244

DragStrip
24 januari 2010 · 74 Inlägg

anledningen var dåligt skick ointressant eller vinterbil... mad
det är ju en nyss inhandlad projekt bil som jag hade tänkt att bygga om trimma och göra den intressant men att jag inte ville av slöja det som info om bilen.
Så låses den permament varför

garaget är la till för att man ska lägga upp en projekt bil eller snygg bil och visa den under loppets gång eller är de något jag har missuppfattat? man ska väl kunna visa den i ett ursprungligt skick som den var vid köpte tillfället och kunna visa med bilder på hur skiten byggs om eller renoveras till det galanta eftertraktade skicket som original bil, polis bil eller en prestanda bil? bara för man inte vill avslöja allt som ska göras med bilen för man vill hålla det lite hemligt tills man byggt om lite saker som man sedan då visar med bilder...

varför står det inte heller vilken moderator som låser bilen för att man ska kunna resonera om detta...

Är lite trött på detta för jag bygger oftast på volvo 200/700 serien som är rena skrothögar och oftast får bilarna låsta innan jag ens börjat bygga....mad

Tom Darth Vader
24 januari 2010 · 1 644 Inlägg

Lägg upp en projekttråd om bilen istället då. Där kan alla se och kommentera lika väl. Sen är bilen börjar bli intressant kan du lägga upp den som en bil på din profil.

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
Germax
24 januari 2010 · 12 086 Inlägg

Lägg inte upp skiten förens den ser vettig ut då..

Hamilton
24 januari 2010 · 8 873 Inlägg

Låser härmed tråden och hänvisar till.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=30235

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang