6880
Sök

Vad är justeringen under spjällhuset till ? volvo 740.

mulle mek
679 Inlägg
25 januari 2010
Trådstartare
idag när jag skruva bort insugsröret så såg jag en plastjustering som man skruvar förhand och den sitter snett under spjällhuset, nu till min fundering undrar jag vad det är man justerar med den ? snabba svar tack

Gasar tills det Rasar !!!

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
25 januari 2010
tomgångs skruv:)

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

mulle mek
679 Inlägg
25 januari 2010
Trådstartare
turboforssen skrev:

du skojar ?  tänk om det bara är den som dom pilla på så tomgången går ojämnt yikes  det ska väll inte gå o ställa tomgången lr ?   du är en riktig volvo nörd forssen big_smile hehe du kan det mesta wink

Egen företagare
864 Inlägg
25 januari 2010
r3zz1 skrev:
turboforssen skrev:

du skojar ?  tänk om det bara är den som dom pilla på så tomgången går ojämnt yikes  det ska väll inte gå o ställa tomgången lr ?   du är en riktig volvo nörd forssen big_smile hehe du kan det mesta wink

precis, det är till tomgången, går att ställa det själv.

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se

mulle mek
679 Inlägg
25 januari 2010
Trådstartare
snurbo_diesel skrev:
r3zz1 skrev:
turboforssen skrev:

precis, det är till tomgången, går att ställa det själv.

det va som fan tongue då vet jag smile tackar för svar grabbar!

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
25 januari 2010
r3zz1 skrev:
turboforssen skrev:

ha ha ha ha  jo är ju det tongue  står under huven nästan varje dag på en volvo xD

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

mulle mek
679 Inlägg
25 januari 2010
Trådstartare
turboforssen skrev:
r3zz1 skrev:
turboforssen skrev:

ha ha ha ha  jo är ju det tongue  står under huven nästan varje dag på en volvo xD

hehe då kan du ju hjälpa till när man verkligen behöver en volvo expert wink

Sök