Hej jag undrar vad det finns för egler angående vita blinkers? Har hört att blinkersglasen alltid måste vara gula? men det kanske väl inte stämma? har också hört att man får ha det bak men inte fram? Vad gäller=? tacksam för svar!
Hej jag undrar vad det finns för egler angående vita blinkers? Har hört att blinkersglasen alltid måste vara gula? men det kanske väl inte stämma? har också hört att man får ha det bak men inte fram? Vad gäller=? tacksam för svar!
är säker på att det inte är olagligt, finns ju inte en ny bil som itne har vitablinkers!!
dom måste vara "e" märkta men sen beror de på lite vilken årsmodell det är på bilen. för på äldre bilar så behövs det inte någon "e" märkning. har SFRO boken men den ligger nerpackad i nån av flyttlådorna så jag pallar inte packa upp allt nu å leta annars hade jag kollat upp reglerna. men ring bilprovningen & fråga.