Renoverade en Amazon kombi -67 och under renoveringens gång kom en envis smålänning in i bilden och det slutade med att jag sålde bilen till honom och tillsammans gjorde vi en GT version av kombin, en 223 GT med andra ord.
Aldrig ens sett dessa, men man är väl för ung Till hatthylla är tanken orginal eller? För Det var väl inte förens 240/sena 140 som det satt högtalare i dörrarna..?
Trevlig sak iallafall!!
Jag är inte säker heller, men har för mig att dessa galler satt i hatthylla, men kan ha heeeelt fel.
Gjorde en hyfsad beställning idag. bla Ny vindruta med gummi/kromlist. Ny 123 GT instrumet stoppning. komplett matta invändigt svart. Nya horn fram och bak till kofångare. Nya stänkskydd runt om. Nya kromlister på sidor. Ny huvlist. Växelspak och handbroms damask svart. Lagerhållare och lager till kardan. Bokstavs sats huv Ny radio med usb/cd uttag. mm,mm
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 564 Inlägg
7 mars 2011
Carlén skrev:
Gjorde en hyfsad beställning idag. bla Ny vindruta med gummi/kromlist. komplett matta invändigt svart. Nya horn fram och bak till kofångare. Nya stänkskydd runt om. Nya kromlister på sidor. Ny huvlist. Växelspak och handbroms damask svart. Lagerhållare och lager till kardan. Bokstavs sats huv Ny radio med usb/cd uttag. mm,mm
Den där beställningen var inte snäll mot plånboken den
Gjorde en hyfsad beställning idag. bla Ny vindruta med gummi/kromlist. komplett matta invändigt svart. Nya horn fram och bak till kofångare. Nya stänkskydd runt om. Nya kromlister på sidor. Ny huvlist. Växelspak och handbroms damask svart. Lagerhållare och lager till kardan. Bokstavs sats huv Ny radio med usb/cd uttag. mm,mm
Den där beställningen var inte snäll mot plånboken den
hehe, nä den visste var den tog
M41 overdrive lådan är renoverad och fått lite färg och puts. Nya lager, synkringar, tätningar, packningar.