Renoverade en Amazon kombi -67 och under renoveringens gång kom en envis smålänning in i bilden och det slutade med att jag sålde bilen till honom och tillsammans gjorde vi en GT version av kombin, en 223 GT med andra ord.
WOW! Har precis läst igenom hela tråden och....WOW!! Prenumeration las redan på sida 2, och den här tråden kommer verkligen att följas...man blir lite sugen på en egen gammvolvo igen.
Kul att ni saknar mina uppdateringar, finns inte så mycket att visa, karossen är tillbaka i garaget efter lack, men lacken blev ej så bra som jag hoppats på och den ska åter in på omlack inom kort.
Jag får väl klottra lite så att du inte tror att alla har övergivit dig, har följt tråden ett tag nu...
Riktigt sexigt med nygammal stereo, vad fick du ge för en sådan ?
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 564 Inlägg
3 april 2011
härligt med ny radio, passar den i hålet på amazon? har hört om nån som beställt liknande radio från nån annan firma & den passade inte utan att hålet måste förstoras något.
Har inte kollat mot instrumentbrädan, men ska göra det. Tack för tipset. Har i varje fall satt dit skärmar o borrat hålen för speglarna, och så har innerskärmarna anlänt.
Passade stereon eller var det som Farbrorbozze sa?
Har inte instrumentbrädan hemma, men efter en blixtsnabb jämförelse med en gammal radio jag har liggande verkar det stämma riktigt bra. men får återkomma i detta ärende.