Inför: Valdemarsviks träffen 24/04 2010 kl 19,30

Volvo-lollungen
9 mars 2010 · 602 Inlägg

Nu börjar tråden dö igen tongue skriv folk skriv tongue hihi

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
iBruce
9 mars 2010 · 124 Inlägg

Lika dött som i viken? lol

Nää, men seriöst. Vilka är planerna?

"Heeeeej dåååå"
Volvo-lollungen
9 mars 2010 · 602 Inlägg

iBruce skrev:
Lika dött som i viken? lol

Nää, men seriöst. Vilka är planerna?

Blir som de står på första sidan smile träff för alla möjliga bilar o flera karavaner dit big_smile

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Black_Ghost
9 mars 2010 · 142 Inlägg

går det ngn från Linköping?? eller ska man försöka fixa ngt härifrån? sedan kanske möta upp resten i sörping för vidare resa ner till viken??

helldisk2001
10 mars 2010 · 18 Inlägg

Jag kommer om bilen blir klar och klarar besiktningen!

Fire-Fox
10 mars 2010 · 632 Inlägg

helldisk2001 skrev:
Jag kommer om bilen blir klar och klarar besiktningen!

Kanon Danne! Riktigt kul att du vill dyka upp. Du kanske vill åka med våran karavan ifrån Söderköping ner emot Viken? Vi är 6st än så länge som ska träffas i Söderköping till karavanen.

Mvh/Tobias

Kärlek växer inte på träd, den är gul och stavas T-5R :).
Volvo 945 Turbo "Classic" (1998)
Volvo V70N (2003)
Volvo-lollungen
10 mars 2010 · 602 Inlägg

Black_Ghost skrev:
går det ngn från Linköping?? eller ska man försöka fixa ngt härifrån? sedan kanske möta upp resten i sörping för vidare resa ner till viken??

Vet att de går en från Göteborg som kanske åker förbi linköping smile får höra med dem när dem åker så kanske man kan göra så ni från linköping kan ansluta er till dem sen till Söderköping gänget ....  big_smile

Senast redigerat av Volvo-lollungen (10 mars 2010)

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
helldisk2001
10 mars 2010 · 18 Inlägg

Fire-Fox skrev:

helldisk2001 skrev:
Jag kommer om bilen blir klar och klarar besiktningen!

Kanon Danne! Riktigt kul att du vill dyka upp. Du kanske vill åka med våran karavan ifrån Söderköping ner emot Viken? Vi är 6st än så länge som ska träffas i Söderköping till karavanen.

Mvh/Tobias

Varför inte! Vore ju trevligt som tusan! Hoppas bara att jag hinner få klart med bilen!

Volvo-lollungen
10 mars 2010 · 602 Inlägg

Riktigt kul att intresserade deltagare uppmärksammat träff-tråden wink Det här kommer nog bli riktigt kul big_smile

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Black_Ghost
10 mars 2010 · 142 Inlägg

ser ut att bli en riktigt lyckad träff med mycket fina bilar m.m..
synd bara att man ej hunnit fått sin helt färdig tills dess..

Volvo-lollungen
11 mars 2010 · 602 Inlägg

Black_Ghost skrev:
ser ut att bli en riktigt lyckad träff med mycket fina bilar m.m..
synd bara att man ej hunnit fått sin helt färdig tills dess..

Om träffen blir lika lyckad som jag hoppas så kanske de blir fler träffar här, med lite tur så kanske man får se din när den e helt färdig då big_smile

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Black_Ghost
11 mars 2010 · 142 Inlägg

Volvo-lollungen skrev:

Black_Ghost skrev:
ser ut att bli en riktigt lyckad träff med mycket fina bilar m.m..
synd bara att man ej hunnit fått sin helt färdig tills dess..

Om träffen blir lika lyckad som jag hoppas så kanske de blir fler träffar här, med lite tur så kanske man får se din när den e helt färdig då big_smile

Ja innan sommaren så ska den vara lackad m.m.. kanske att man inte hinner få färdigt på inredning i år

Volvo-lollungen
12 mars 2010 · 602 Inlägg

Black_Ghost skrev:
går det ngn från Linköping?? eller ska man försöka fixa ngt härifrån? sedan kanske möta upp resten i sörping för vidare resa ner till viken??

Verkar som det blir lite knepigt att få med er i karavanen från Göteborg blir massa strul då tror jag:/... Vore nog lite bättre om ni börjar egen från Linköping istället. smile

Senast redigerat av Volvo-lollungen (12 mars 2010)

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Volvo-lollungen
14 mars 2010 · 602 Inlägg

nu blev ni tysta igen tongue några som har funderingar lr nåt?

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Black_Ghost
14 mars 2010 · 142 Inlägg

ok då kanske vi gör det ska kolla runt lite vilka som e intresserad att åka från linköping annars så kommer vi haka på från söderköping för vidare resa ner till viken:)


Volvo-lollungen skrev:

Black_Ghost skrev:
går det ngn från Linköping?? eller ska man försöka fixa ngt härifrån? sedan kanske möta upp resten i sörping för vidare resa ner till viken??

Verkar som det blir lite knepigt att få med er i karavanen från Göteborg blir massa strul då tror jag:/... Vore nog lite bättre om ni börjar egen från Linköping istället. smile

rallynicke
14 mars 2010 · 14 Inlägg

vilken tid ungefär går karavanen från sörping? om man kan haka på ner till viken tongue

Volvo s70 2,5 se "BLÅ FARAN" (1998)
BlackDeevill
14 mars 2010 · 283 Inlägg

rallynicke skrev:
vilken tid ungefär går karavanen från sörping? om man kan haka på ner till viken tongue

strax innan kl 19:00 åker vi från hemköps parkeringen i SKPG

Black Deevill
Audi A6 C7 (2014)
money__man
16 mars 2010 · 15 Inlägg

Volvo-lollungen: Har du kollat över hur parkeringen ser ut?? För vad jag kommer ihåg så är det flera stora hål på parkeringen så dom som kommer med lite finare o lägre bilar vill nog inte knäcka fronten när dom åker på parkeringen..
Ett tips är ju om du har tid att kolla hur det ser ut o sen när träffen är att du sätter dit koner eller något över hålen så man ser vart hålen är så man slipper onödiga utgifter.

Volvo-lollungen
16 mars 2010 · 602 Inlägg

money__man skrev:
Volvo-lollungen: Har du kollat över hur parkeringen ser ut?? För vad jag kommer ihåg så är det flera stora hål på parkeringen så dom som kommer med lite finare o lägre bilar vill nog inte knäcka fronten när dom åker på parkeringen..
Ett tips är ju om du har tid att kolla hur det ser ut o sen när träffen är att du sätter dit koner eller något över hålen så man ser vart hålen är så man slipper onödiga utgifter.

mjo har kollat finns bara ett hål längst in:P ställer bilen min där innan träffen börjar så e problemet löst

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
johan2904
17 mars 2010 · 30 Inlägg

Jag kommer troligtvis, om jag hinner montera dit lite som inte SBP tycker om tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang