satan vad det handlas här ser fint ut! hur ser tidsplanen ut? när blir det någorlunda klart?
hahah ja man måste ha grejor om man ska få något gjort ju ja tidsplanen är väl skit skulle vilja ha klart till den 9 april så jag kunde åka till världens ände för premiär men vi får se så fort jag får tid att skava i garaget så ska det hända en del:)
kan teasa med att de kanske blir en liten update på söndag ändå måste hämta lite grjor i garaget ändå så man kanske råkar såga sönder insuget å lite annat småt å gott så jag kan ordna lita sånt här hemma i nästa vecka:) + att bakre diff fästet bör komma i nästa vecka + triggerhjulet så en uppstart e inte rent för långt borta nu ialf..
ja jag vill ha ihop hon nu e trött på vinter häckar nu
Samma här vill ha bort snön så att man kan ta ut pärlan och köra lite
jo tack 850 2,5se e inge hår resande direkt det e ju till och med roligt när man ''får'' låna tantens bil nu ju givetvis endast när den ska tvättas eller det är dax för service
tyvärr lite skiftande kvalitet på bilderna pga att jag bara hade mobilen med mig.. men nu är stolarna på plats å ratten är där den ska vara insuget är av rivet å taget med hem för spjällhus byte lika så rem skivan så jag kan få dit triggerhjulet i veckan..
ser ju riktigt bra ut.du får bjuda på ett åk om du har vägarna förbi borås;)
jajaj men jag kommer nog upp någon gång i sommar också ja de blev helt okej får se hur det är när man väl kör med den tror jag är lite för näsra ratten men det är bättre de än för långt bort när man inte har servo så man orkar ratta tillbaks
ser ju riktigt bra ut.du får bjuda på ett åk om du har vägarna förbi borås;)
jajaj men jag kommer nog upp någon gång i sommar också ja de blev helt okej får se hur det är när man väl kör med den tror jag är lite för näsra ratten men det är bättre de än för långt bort när man inte har servo så man orkar ratta tillbaks
haha precis.eller så får du sätta in servo;)
ja det är ju de här med platsen men det bli ev el servo i den då.. idag ska jag på och såga sönder insuget ialf så jag kan svetsa de senare och om jag hinner ska jag smälla upp remskivan i svarven å fixa till den idag också..