Hela annons texten verkar vara översatt på någon automatisk "Translator Site".
Vissa grejer kommer två gånger och andra konstiga grejer: Te.x Bakre nackskydd + Nackstöd bak Radio / kassett + Radio / CD Sport? Spiegel? Tyska för spegel antar jag. Eluppvärmda? Säten antar jag. Armstöd.. (4 gånger) Farthållare - Farthållare Utomhustemperaturen - samtidigt?
Ja en annons utan vettiga kontaktuppgifter är ju bara det oseriöst tycker jag...
Finns delade meningar om det, om du har ute en allt för rolig bil. Med kontaktuppgifter finns det flera olika saker man vill akta sig för.
Stöld! Bli nedringd av oseriösa bildsamlare och testkörare Har man en fin bil ute, med endast mailsvar så kan man själv sålla bland mailen och välja de man vill sälja till.
Ja en annons utan vettiga kontaktuppgifter är ju bara det oseriöst tycker jag...
Finns delade meningar om det, om du har ute en allt för rolig bil. Med kontaktuppgifter finns det flera olika saker man vill akta sig för.
Stöld! Bli nedringd av oseriösa bildsamlare och testkörare Har man en fin bil ute, med endast mailsvar så kan man själv sålla bland mailen och välja de man vill sälja till.
Fast då brukar man oftast skriva så i annonsen.
Håller med om att den verkar brutalt skum
Jo iofs men det är nästan lättare på telefon att sortera ut dom mindre seriösa. Kan ju skaffa sig ett kontantkort för en hundring om man är väldigt orolig att dom ska spåra nummret och sedan försöka stjäla kärran.
Har ju börjat dyka upp massa Tyska annonser på blocket på sistone, som bara översatts via google. Kollar man sedan vidare hamnar man på ebay motors eller mobile.de bla.....