Någon som har kommentarer om en Ford modeo

Halvar92
31 januari 2010 · 458 Inlägg

Tjena!

Sitter och töntar mig vid blocket (som vanligt) big_smile och hittade en liten Ford modeo från 94...
Ute efter en busbil.. kanske lite större avgas utan kat och plana/porta typ..
Någon som har erfarenhet av en sådan är det något roligt att åka i eller bara skit??
får den ju för en billig penning iof..

Tacksam för svar!

Volvo 343 "Hot Hatch" (1987)
Kia Ceed SW Gt-line "YOLO" (2017)
Rquired Allmänt envis
31 januari 2010 · 12 512 Inlägg

Det finns tråkigare bilar, men det finns också rejält mycket roligare bilar. Dessutom hör Mondeo av första generationen till de bilar som ligger i botten av tillförlitlighetsundersökningar.

Men, för rätt pengar är (nästan) allt ett vettigt köp. Men, är den inte med bra marginal billigare än övriga Mondeo på blocket hade jag inhandlat en Nissan Primera av första generationen istället. Jämfört med Mondeo är den både skottsäker och riktigt rolig smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Halvar92
31 januari 2010 · 458 Inlägg

Rquired skrev:
Det finns tråkigare bilar, men det finns också rejält mycket roligare bilar. Dessutom hör Mondeo av första generationen till de bilar som ligger i botten av tillförlitlighetsundersökningar.

Men, för rätt pengar är (nästan) allt ett vettigt köp. Men, är den inte med bra marginal billigare än övriga Mondeo på blocket hade jag inhandlat en Nissan Primera av första generationen istället. Jämfört med Mondeo är den både skottsäker och riktigt rolig smile

okej! då vet jag smile
blir att kolla runt lite mer innan man bestämmer sig!
den ligger på 1000 lappen... blir ju en del fix på den men det är jag bara glad över smile

Kia Ceed SW Gt-line "YOLO" (2017)
Volvo 343 "Hot Hatch" (1987)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang