3681
Sök

HU får inte plats! golf 4

ljudfantast
1 372 Inlägg
2 februari 2010
jovisst blev det det, kan bara inte komma ihåg att jag har sett den där bågen i farsans golf 4, men vi körde med stereon överst och prylfacket underst, kollade nog inte in i hålet spec noga heller. Lycka till

63 Inlägg
2 februari 2010
Du få "drar" i rca kablar medans du stoppar in stereon...o det gör man med handsfacket nere. Det är minimalt med plats men det går. Slingrar sig rca kablarna bakom stereon så blir det kört på direkten. Jag installerade en pioneer deh7000 i somras, tight blev det ...men det gick. lycka till.

ljudfantast
1 372 Inlägg
2 februari 2010
om du pallar hålla så kan du först trä in stereon överst, sedan möta med lågnivån bakom. när du fått in lågnivån så möter du med prylfacket och trycker in allt. Pilligt det där smile

308 Inlägg
2 februari 2010
Trådstartare
brrr skrev:
Du få "drar" i rca kablar medans du stoppar in stereon...o det gör man med handsfacket nere. Det är minimalt med plats men det går. Slingrar sig rca kablarna bakom stereon så blir det kört på direkten. Jag installerade en pioneer deh7000 i somras, tight blev det ...men det gick. lycka till.

Hade du den under eller över prylfacket då?

63 Inlägg
2 februari 2010
danielffs skrev:
brrr skrev:

Hade du den under eller över prylfacket då?

under

308 Inlägg
2 februari 2010
Trådstartare
det lät bra:P^^

2 665 Inlägg
2 februari 2010
danielffs skrev:
hej

hela huvudenheten går inte in,  kontakterna på lågnivå kablarna tar i plastväggen längst baki innan hela sterion är inne:/

tips nån? vad finns bakom den?big_smile

/Daniel

Känner igen problemet!

Det är trångt som fan. Försök att innan du trycker in stereon i hålet pilla kabel stam åt sidan/neråt med handen. Ofta är det något som hamnar ivägen när du skjuter in den.

Tryck in den med bara rca kontakterna i utan de andra kablarna så ser/känner du om det går bra.

Lika jäkla trångt i golf2 och 3.

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

308 Inlägg
5 februari 2010
Trådstartare
höll på iag med en polare, drog rcaarna åt sidan under tiden man förde in  stereon.

men lik förbannat så fattas det ca en dryg centimeter.

ingen som vet   hur det ser ut bakom där? finns det space bakom för att göra en liten bula tro?

ljudfantast
1 372 Inlägg
5 februari 2010
du får mäta med tumstock och se var det tar i..

Med lem
768 Inlägg
5 februari 2010
Hej. Går det inte tabort mugghållaren o flytta stereon uppåt? /Robin

Singel! Stöt på mig, jag är elektriker!

4 554 Inlägg
5 februari 2010
min alpine va ett meck med kablar och skit men de gick om man pressade, valde dock att lossa mittkonsolen lite så kunde man sätta in den och lägga kablarna rätt ett tag efter.

308 Inlägg
5 februari 2010
Trådstartare
ptja den går ju in om man trycker hårt, men  det kan ju aldrig vara bra.

åka o mva rädd att stereon ska hoppa ut=P

Sök