Inför Örebroträffen Volvoträff 3 Juli 2010

Beppe Diesel Älskare
19 april 2010 · 37 Inlägg

Jag svänger nog förbi också då man bara har en halvmil till träffen,
En sak jag bara undrar över, varför ska vi som har traktorer behöva betala utställningsavgift för?
låter lite nedlåtande tyvärr..

Diesel Älskare
Volvo V70 D5 "Clean Edition" (2003)
Mariana
19 april 2010 · 128 Inlägg

Beppe skrev:
Jag svänger nog förbi också då man bara har en halvmil till träffen,
En sak jag bara undrar över, varför ska vi som har traktorer behöva betala utställningsavgift för?
låter lite nedlåtande tyvärr..

Hej!

Trevligt om du kommer, vet inte varför du tycker det är nedlåtande att besökare av Epa traktorer ska betala inträde för, när vi har halverat entreavgiften för Er, (enbart pga att Ni kanske enbart har studiebidrag) något som vi tog till oss. Vi får ju inte billigare pokaler eller billigare markhyra för att det är just en epatraktor.

Vi låter bara allt gå runt och har trevligt ihop det är syftet.
Så välkommen.
Mvh
Mariana

VOLVOlution Kvinnlig fartdåre
19 april 2010 · 48 Inlägg

Jag tar med mig Deyan upp! smile

Wrooom!
Mariana
22 april 2010 · 128 Inlägg

Ni är så välkomna uppdateringar sker på våran hemsida www.orebrotraffarna.se
där allt om träffen uppdateras.

Mvh
Mariana

Volvoissac
3 maj 2010 · 53 Inlägg

synd att man fyller så sent på året sad får väl komma med epan istället tongue

once a trucker, always a trucker!
Volvo 965 "Oceanen" (1995)
In-Sports
7 maj 2010 · 156 Inlägg

Siktar på att premiär visa någe nytt. smile

Volvo Xc90 "Widebody By Design By HK" (2004)
Volvo 240 "Veteranen" (1978)
Volvo V70 "Sveriges häftigaste Volvo 2008" (2003)
schruttan
17 maj 2010 · 218 Inlägg

Kommer troligtvis=) men jag undrar som nån skrev förut.. om man måste föranmäla sig för att ställa ut eller om de är alla som ställer ut, eller hur funkar det?smile
Mvh

Mariana
17 maj 2010 · 128 Inlägg

schruttan skrev:
Kommer troligtvis=) men jag undrar som nån skrev förut.. om man måste föranmäla sig för att ställa ut eller om de är alla som ställer ut, eller hur funkar det?smile
Mvh

Hej!

Nej man måste inte föranmäla sig, alla är välkomna och har chans att vinna,
självklart går det bra att föranmäla sig, på www.orebrotraffarna.se  men det är egentligen för våran skull, som arrangörer, men absolut inget tvång.

Välkomna
Mvh/ Mariana

snoobben
18 maj 2010 · 23 Inlägg

synd bor lite långt ifrån annars hade jag med kommit.

Skansen
18 maj 2010 · 25 Inlägg

Kommer nog jag med om jag är ledig:)

RoobsteR R som i Robban....
18 maj 2010 · 122 Inlägg

kanske skulle ta Snuttan och dra iväg upp, tar ju inte så lång tid smile Låter lockande smile

Volvo V70 2.4D "Mette" (2008)
Nybakk_240 DREAMTEAM
30 maj 2010 · 248 Inlägg

Som sagt... tråkigt att det krockar med rättviksträffen i år igen. Jag var till rättvik förra sommaren och det var en grymt fin träff, jag väljer nog rättvik i år igen, hade hoppats på att åka till båda i år dock. Men men, försök prata ihop er mellan de olika volvoträffarna så kanske vi slipper välja mellan två fina träffar i fortsättningen smile

Volvo 240 GL-R -90 (No turbo shit, just real power)
Volvo 240 DL Turbo -78 (Turbo projekt)
Vw Golf V "TSi" -08 (Das Auto)
Volvo 244 GL-R "7000 milaren" (1990)
Saab 9-3 TTiD Vector "DailyBlue" (2009)
Volvo 244 DL Turbo "8000 milaren" (1978)
Mariana
31 maj 2010 · 128 Inlägg

Nybakk_240 skrev:
Som sagt... tråkigt att det krockar med rättviksträffen i år igen. Jag var till rättvik förra sommaren och det var en grymt fin träff, jag väljer nog rättvik i år igen, hade hoppats på att åka till båda i år dock. Men men, försök prata ihop er mellan de olika volvoträffarna så kanske vi slipper välja mellan två fina träffar i fortsättningen smile

Vi ska nog komma överens om att kontakta varandra inför 2011, vi har inget syfte att  träffar krockar med varandra, det är olyckliga omständigheter som gjort detta, svårt att få hyra marken för oss och vi är flexibla när det gäller datum, men nu har vi inte en chans att få hyra marken den 19:e Juni eller (annat  datum då det var tänkt) och det här är första gången på 16 år det hänt.

Vad som krockade förra året var "Örebromixen" med "Skoklosterträffen" likaså i år och det beror på samma sak, vi brukar respektera varandra, Örebromixen är en träff för alla bilmärken och inte en ren volvoträff, men håller även här en koll med att hyra marken ex lite längre in i Juni.
Så en dialog mellan Skokloster, Rättvik ,Örebroträffen och Arvikacarmeet i höst är välkommet ifrån våran sida, är väldigt olyckligt när träffar krockar nått vi alla vill undvika, men vilken av träffarna Ni väljer i år önskar vi alla lycka till, och hoppas riktigt fint sommarväder infinner sig

Till arrangörerna för nämnda träffar vi hörs till hösten för att checka av träffdatum, som vi också hoppas visar flexibilitet för träffdatum, är marken uthyrd för andra event så kanske ex de andra träffarna kan visa att de vill hjälpa till att undvika krock, vi som arrangerar vet att det ligger MASSOR av arbete bakom en träff.

Vi är mycket öppna för samarbete inför 2011

Mvh
Arrangörerna på Örebroträffarna

N4bby
3 juni 2010 · 5 Inlägg

Jag kommer !

Volvo S60 T5-R "Sextin" (2004)
Loottatt
6 juni 2010 · 33 Inlägg

Kommer kanske..

Volvo 745 "neo" (1988)
Volvo_Mannen Volvoskadad
6 juni 2010 · 6 017 Inlägg

Surt att man åker på semester samma dag.

Jonas
Mariana
12 juni 2010 · 128 Inlägg

Vad kul att läsa att så många kommer, vi jobbar för högtryck med träffen just nu,
och hoppas på bra väder.
Ni är mycket välkomna
Mvh
Mariana

PatrikLundqvist
20 juni 2010 · 130 Inlägg

Kommer nog kanske med häng50in big_smile

PatrikLundqvist>,
E85 för miljöns skull.
okkeee
20 juni 2010 · 14 Inlägg

RoobsteR skrev:
kanske skulle ta Snuttan och dra iväg upp, tar ju inte så lång tid smile Låter lockande smile

eller så åker man till gatebil på mantorp park:D

Mariana
21 juni 2010 · 128 Inlägg

okkeee skrev:

RoobsteR skrev:
kanske skulle ta Snuttan och dra iväg upp, tar ju inte så lång tid smile Låter lockande smile

eller så åker man till gatebil på mantorp park:D

Det är ju också ett alternativ, annars kommer man till Volvoträffen i Örebro/Ånnaboda och plockar med sig en jättefin pokal eller fler, eller varför inte något fint från Mds, Prenumeration på Bilsport ett helt år som även People choice vinnaren får, vi kommer även ha fina grejer från andra sponsorer som kommer redovisas under nästa vecka, det som är bra är att man har alternativ att välja det man tycker blir bra, hur som helst är Ni som kommer Mycket Välkomna.
Vi ser fram emot mycket bilar och folk och ett kanonväder.
Mvh
Mariana / Arrangörerna Örebroträffen

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang