8514
Sök

S60 2.5T Trimma till STEG 4 hos Autotech?????

105 Inlägg
7 februari 2010
Trådstartare
Tjenare.....

Ja, Nu under vinter så har jag funderat mycket på Steg 4 till min bil. (Volvo S60 2.5T 2004)
Det ända företag som jag skulle kunna tänka mig är Autotech som får pilla på min bil.
0
Finns det någon där ute som redan har gjort sådan grej på sin S60 2.5T ??
Jag vet att de byter Turbo och till R-spridare.
Funkar bilen bra efter all det jobb eller?

Mvh/J.....

Rejsa ?
2 959 Inlägg
7 februari 2010
Ja den funkar bra...startar, går och är lika pålitlig som orginalbilen men det händer lite när du trycker på gasen smile

Inga problem, just shoot.

Autotech

105 Inlägg
7 februari 2010
Trådstartare
Busgrabb skrev:
Ja den funkar bra...startar, går och är lika pålitlig som orginalbilen men det händer lite när du trycker på gasen smile

Inga problem, just shoot.

Ok.. Så det är inte nått problem?

502 Inlägg
9 februari 2010
autotech verkar ju ha koll på grejerna, vill du känna dig säker så har väl bsr garanti på deras chip, men du kan nog vara lugn

shit va det kostar med trimsteg asså! 42 000 för 90hk till...

för 42k borde du kunna köpa en komplett 500hk motor på tex turboperformanceclub och fortfarande ha pengar över till en mappning

105 Inlägg
9 februari 2010
Trådstartare
JoeyJ skrev:
autotech verkar ju ha koll på grejerna, vill du känna dig säker så har väl bsr garanti på deras chip, men du kan nog vara lugn

shit va det kostar med trimsteg asså! 42 000 för 90hk till...

för 42k borde du kunna köpa en komplett 500hk motor på tex turboperformanceclub och fortfarande ha pengar över till en mappning

jepp,, låter mycket,, men många utav de grejer som du ser att de byter har jag redan. så att det kommar inte kosta mig 42k.
men tack för din åsikt.

502 Inlägg
9 februari 2010
jo ville inte låta dömande, har bara dålig koll på sånt och fick en liten chock tongue

105 Inlägg
9 februari 2010
Trådstartare
JoeyJ skrev:
jo ville inte låta dömande, har bara dålig koll på sånt och fick en liten chock tongue

nene,, det är lungt..
ingen fara, jag ville ha lite info o så, tanken var att jag skulle få lite folk som redan har det eller ska göra o skriva några rader,

Så det är ingen fara,,,

Sök