Håller på å pillar ihop bränslesystemet på min 240 T5.. Har en del AN kopplingar hemma men skulle behöva flera. Någon som har tips om en bra och billig sida? Har varit inne på en billig sida tidigare, men kan inte komma ihåg vad den heter
Förövrigt vet jag inte om jag lagt tråden i rätt kategori?
jag köpte mina på ebay, finns nån användare som säljer kopplingar från japan eller kina, blir mycket billigare än i sverige och just han har gratis frakt på många av kopplingarna
tror inte hydroscand har samma typ som man skruvar ihop, det blir ju lite bökigare när man måste pressa anslutningarna men mäter man noga så funkar det, billigare men inte så värst mycket billigare mot det andra alternativet...
om du inte måste ha dessa fina blå7röda så har alla slang/rörfirmor med brett sortiment grejjer med samma gängor till1/4 av priset för AN typ.
Ja, det funkar alldeles utmärkt med sådana med.. Finns det med samma modeller av anslutningar? Dvs så man slipper gå å pressa alla slangarna där..
ja kör med vanliga hydralslangskopplingar sånna man stoppar in en mässingrörsstump in i slangen och en utanpå slangen o sen en stor mutter o "klämmer" allt emot kopplingen. dålig beskrivning men e inte så bra på de:) funkar skit bra o kostar ingenting jämfört med dom där blå röda fast and furius sakerna