Hur många gånger har du åkt polisbil?

-S40- Livsnjutare
10 februari 2010 · 403 Inlägg

hur många gånger har du åkt polisbil? och varför? tongue

Gta Iv 31april
matte74
10 februari 2010 · 9 Inlägg

En gång. Från där ja krocka i sthlm till Birkaterminalen wink

There Is Only One
Volvo V60 "Rdesign" (2015)
Moser .-ϻΘϨƎЯ
10 februari 2010 · 1 313 Inlägg

en gång

1990 när ja gick på lekis big_smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Seth
10 februari 2010 · 3 354 Inlägg

1 gång. fick skjuts pga spöregn

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
blacken
10 februari 2010 ·

Tappat räkningen..big_smile

stahre
10 februari 2010 ·

4ggr, 2 för att jag skulle sova över på fyllehäcken, en för en misshandel och en för hemkörning för att jag inte skulle va på stan tongue

-S40- Livsnjutare
10 februari 2010 · 403 Inlägg

hehe, jag fick åka i somras, en polare blev ne spöad, så polisen drog runt med oss så vi skulle få peka ut gärningsmannen

Gta Iv 31april
Nehe
10 februari 2010 · 687 Inlägg

blacken skrev:
Tappat räkningen..big_smile

Samma här cool

Leo86
10 februari 2010 · 1 468 Inlägg

en gång när min förra granne kom med polisbilen (bodde fortrfarande ute i skogen hemma hos mor o far o va ca 10 år) för att jag o min stora syster ville följa med in o se hur det såg ut hos polisen o fick provsitta fyllecell o titta på när dom ytförde någon form av catelitspaning eller nåt  big_smile

danne9108 Yrkeschaufför
10 februari 2010 · 165 Inlägg

En gång när jag va typ 12 år, va i Eksjö med mamma och mormor och lillebror på GES konsert (suck) första veckan mormor bodde där så hon hittade inte hem från konserten och lite alkohol hjälpte inte tongue Så jag frågade en polis om nr till taxi men dem va inte därifrån så dom visste inte nummret, men han sa att vi kunde åka med dem hem istället ;D

slimetard roadrage
10 februari 2010 · 188 Inlägg

flera ggr, mormors man är pensionerad polis så vi fick provåka många av deras bilar, även en skoter smile

westlife
10 februari 2010 · 246 Inlägg

1 gång och det berodde inte på studiebesök eller att jag kände polisen etc etc.. wink

pukan2
10 februari 2010 · 3 182 Inlägg

Nehe skrev:

blacken skrev:
Tappat räkningen..big_smile

Samma här cool

samma här med.

LeafBox Lat Perfektionist
10 februari 2010 · 6 359 Inlägg

Bullet--- skrev:
aldrig åkt fast än big_smile

Haha, samma här. big_smile
They'll never catch me alive! tongue

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
dan-kristian
10 februari 2010 · 518 Inlägg

Tappat räkningen men beror på att kusin är polis och fått lite liftning av han.

Men åkte polisbil 1ggr när jag åkte det på trimmad moped vid 13års,fick åka efter i bilen då dom skulle kolla hastigheten på moppen..

Slaylix tratt
10 februari 2010 · 353 Inlägg

1 gång, åkte civilare, de provkörde min trimmade furia, så vi åkte efter i bilen, efter så sa dem, "ja den gick som ett skott, den ska du vara nöjd med" han ville väl bara vara 15 igen :>

Madhouse
10 februari 2010 · 1 079 Inlägg

Fick skjuts hem en gång, det spöregnade och jag hade ca 7km att gå hem i mörkret, fick skäll som fan av farsan han trodde jag gjort nåt fel hehe.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.
jensen__
10 februari 2010 · 110 Inlägg

En gång, ifrån ryd till växjö..

ingen rolig historia (jag som blev kidnappad ifrån nybro)

Snabbt gick det iaf då dem fick larm halvvägs till växjö.

Janneutanb
10 februari 2010 · 7 271 Inlägg

2 gånger.
Först när jag blev rånad så fick jag åka och peka ut dom sen åkte vi vidare till stationen. Satt då i bak.
Andra gången var när dom skjutsade hem mig därifrån wink Här fick jag sitta fram!
Vore lite elakt att låta någon som precis har blivit rånad att gå hem kl 3 på natten...

Necrocide
10 februari 2010 · 138 Inlägg

Tre gånger, första gången skjuts till akuten efter jag blivit misshandlad. Andra och tredje gången skjuts till polisens hotell eftersom de tyckte att jag var överförfriskad wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang