Hur många gånger har du åkt polisbil?

blacken
10 februari 2010 ·

Nehe skrev:

blacken skrev:
Tappat räkningen..big_smile

Samma här cool

Och båda har gjort det å "yrkets vägnar" så att säga big_smile..

LordLife
11 februari 2010 · 998 Inlägg

aldrig, bara suttit i en i första klass.
Inget man ser framemot precis.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Martin 9-3 Fisketokig
11 februari 2010 · 2 997 Inlägg

En gång i civilbil om det räknas.

Stämde en hög chef i ett av sveriges största bolag för orsakande av skador på bilen pga vårdslöshet.
Han kontrade med olaga hot från min sida. Fick följa med och skriva min version. Åkte Saab 9-5 med dem.

Slutade i tingsrätten. Han hade advokater och kompisar med. Jag åkte ensam från jobbet och förde egen talan. Hans idéer gick inte igenom och jag har inte behövt betala skadorna jag fick på bilen smile

Vart rätt trevligt med en trimmad 25-30 årig brunett i uniform.
Satt och snacka husköp och renovering på vägen hem.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
MilleN
11 februari 2010 · 9 108 Inlägg

En jäkla massa gånger, bara en gång ibak dock, inslängd med huvudet före efter en blöt utekväll då en stupränna plötsligt blev min svurne dödsfiende, helt befogat dock roll

Sedan hade jag Prao på polisen i 9an och då fick man testa massa roligt wink Var även ute och åkte civilare i 160 knyck då vi var på studiebesök för ett par veckor sedan på en trafiksäkerhetskontroll. Fick även testa deras hastighetsmätarkrux i bilen och skjuta laser och lite annat kul.

edit: Just det, blev skjutsad efter en misshandel också, ett gäng som inte hade bättre saker för sig en kväll.. Kommer knappt ihåg den resan dock. mad

Senast redigerat av MilleN (11 februari 2010)

Waho Allmänt Jobbig
11 februari 2010 · 1 200 Inlägg

1gång, kommer inte ihåg varför :S

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Grabber Dagdrömmare
11 februari 2010 · 2 836 Inlägg

Regelbundet under sommarlov, snitt 1 gång i månaden annars...
Dom flesta gångerna kunde jag inte hitta hem på egenhand eller nåt annat dumt som stöld o misshandel.

Har varit snäll nu i så där 15 år men träffar dom ändå, oftast på s.k. kontrollplats. wink

Senast redigerat av Grabber (11 februari 2010)

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
Roundcube
14 februari 2010 · 801 Inlägg

Sluppit åka likbil än sålänge.

FreddeLi Studerande maskiningenjör
14 februari 2010 · 1 903 Inlägg

inte någon änsålänge tongue och jobbar hårt för att de ska förbli så, haha tongue
har väl varit nära någon enstaka gång men lyckades snacka bort mig då som tur va smile

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
Marcus_89 Biltokig elektriker
14 februari 2010 · 3 352 Inlägg

Aldrig gjort det smile

_Wallis_
14 februari 2010 · 4 506 Inlägg

2ggr

Kan du andas kan du dö.
svempus
14 februari 2010 · 409 Inlägg

1 gång i gävle skulle till nått ställe hitta inte dit fråga en polis om han visste var det låg och fick skjuts dit....

En Saab utan turbo är som en räkmacka utan räkor..
Merc_ Ät gul snö, de kan vara öl
15 februari 2010 · 223 Inlägg

2 ggr tror jag, 1 gång pga lite strul och andra gången lyckades jag muta en kvinnlig polis att vara lite fyllechaffis åt mig ;D fick lite roliga blickar av massa folk när polis släppte av mig på en jävlar till fest hehe

Senast redigerat av Merc_ (15 februari 2010)

Volvo 855R (1996)
Germax
16 februari 2010 · 12 086 Inlägg

Åkt polisbil har jag nog aldrig gjort, men blivit indragen i bilen några ggr. 4 om jag minns rätt, samtliga utan alkohol. Hade nått med attityd o göra  tongue

Germax
16 februari 2010 · 12 086 Inlägg

blacken skrev:

Nehe skrev:

blacken skrev:
Tappat räkningen..big_smile

Samma här cool

Och båda har gjort det å "yrkets vägnar" så att säga big_smile..

haha är du snut? Det har jag missat, den där nehe kan inte va polis, så jävla fel ute som han är allt som oftast närde gäller regler.

_night_stalker_ 220 pounds of crazy
16 februari 2010 · 1 418 Inlägg

Nåra ggr. Bara en gång hade jag gjort nått. mordhota ett par poliser i östersund då dom inte ville låta mig göra en sak..

Jag var full som fan å hade vare på puben i östersund. Vet inte hur de börja men har fått höra att nån hade börja bråka med mig och sen knuffat till mig hårt i bröstet. Jag hade tydligen drage ner han i backen å försökt strypa han. Polisen tog bort mig och efter lite snack med polisen så mordhota jag dom då jag inte fick avsluta mitt påbörjade arbete.. Fick sova i fylle cell och sitta där halva dan efter de...

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
C-Douglas Hemmasittare
16 februari 2010 · 241 Inlägg

En gång när vi hade en inbrottstjyv/blottare/rekare utanför huset. Då åkte jag med för att peka ut mannen som jag sett utanför huset, men vi hittade han aldrig..

OT:

Sen åkte jag polis MC ett par gånger som liten då familjen hade en bekant som var MC-snut. Det var häftigt vill jag minnas smile

Ambulans en gång med bruten arm.

Brandbil ett par gånger när jag praoade på brandstation.

Senast redigerat av C-Douglas (16 februari 2010)

jimbon
16 februari 2010 · 711 Inlägg

3 gånger
1a när jag voltade med min första bil.
2a Fick skjuts hem av dom när dom hittade mig på fyllan ute i kylan på vintern.
3e hade vart chaufför åt en bilägare,fick låna bilen senare på kvällen och träffade på en gammal
arbetskamrat som jag visade en bilstereo som låg i bilen.Märkte att det var en saab 900 (detta var på 90talet)som började åka runt oss.Så vi åkte upp i parkeringshuset istället.Rätt som det var så kom det polisbilar från både in/utgång till huset.

Dom trodde väl säkert att det var nån knarkdeal eller nått på g,men det slutade med att jag fick tillbringa natten på häktet efter förhör.Så man fick glatt dra på sig finkläderna och tofflor då smile

940_44
16 februari 2010 · 850 Inlägg

1 gång ambulans då jag och min pappa krocka! med våran 1 vecka gamla bil
2 polis bil 1 gång då jag var typ 8år! för jag inte hitta hem.

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood
BMWKimmo Mekaniker
16 februari 2010 · 472 Inlägg

Jobbat på volvoverkstad så då både körde man och åkte en del.. Ganska häftigt vad folk plötsligt kör försiktigt när man kommer i en målad polisbil smile

BMW-tok
BMW 525 Turbo "BadBlack" (1989)
Dubs I got Dubs!
16 februari 2010 · 2 423 Inlägg

Polisbil:
Ingen

Ambulans/helikopter:
För många ggr.

Senast redigerat av Adde666 (16 februari 2010)

Lexus RX 300 "The Pursuit Of Perfection" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang