Reklamera begagnad dörr.

gamlingen
17 februari 2010 · 5 198 Inlägg

Em kompis köpte en motor från en frontsmälld bil,, den hade väl aldrig gått varm... ?

Tyvärr så är häggs dom 2 stora.. .finns i både Bollnäs och Ilsbo

Senast redigerat av gamlingen (17 februari 2010)

KHRacing
17 februari 2010 ·

Hamilton skrev:
Att det är 3månaders garanti är fel!
Garantin på begagnade delar kan skilja på allt i från 1 till 3månader.

Trådskaparen har 30 dagars garanti från leveransdatum
Går att utläsa från deras hemsida.

Delvis rätt alltså. men alla de skrotar jag handlat från har 3månaders garanti, dock ej returbilen.se

jakob_enkvist
18 februari 2010 · 144 Inlägg

Dom ersatte dörren med köpepris och jag behövde inte skicka tillbaka! Sån service ska det va!!

gamlingen
18 februari 2010 · 5 198 Inlägg

jakob_enkvist skrev:
Dom ersatte dörren med köpepris och jag behövde inte skicka tillbaka! Sån service ska det va!!

Så ska det va...

J3lv4n
18 februari 2010 · 89 Inlägg

Mycket bra gjort av dom!! Hatten av

Toyota Supra "MKIV" (1994)
JonR
18 februari 2010 · 3 259 Inlägg

Det var ju över förväntan! Riktigt seriöst och rejält gjort av dom! Man får anta att det var ett misstag att skicka en dörr i det skicket då!smile

MVH/Jon

Senast redigerat av JonR (18 februari 2010)

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976
Nissan S14 "2jz Rocketbunny" (1996)
Friberg-Lundin
18 februari 2010 · 57 Inlägg

Mycket bra gjort av dem!,
Tummen upp:)

te_wik Forummoderator
19 februari 2010 · 12 813 Inlägg

Fick du något svar på varför i helskotta de skickat en dörr i det skicket och dessutom sagt att skicket är bra?



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
jakob_enkvist
19 februari 2010 · 144 Inlägg

Elda skrev:
Mkt bra företag som täcker upp för TS inkompetens. att inte öppna ett packet och kontrollera varan inom garanti och ångerrätts tiden är så dumt så att, i mmina ögon, förtjänar personen i fråga inte att få ett ruttet lingon tillbaka.

sen kan man ju diskutera företaget i sig, dock handlade dom otroligt bra i denna frågan. hoppas du lär dig att kontrollera dina varor direkt nu.

Jag utgår ifrån att ord räcker.. Rätt färg, oskadat emballage och vår överenskommelse borde räcka...

Det finns ibland anledningar till att inte packa upp, sjuka föräldrar, flytt, nyinköp, av hyresfastighet och renoveringar av olika desslag.. Men det är klar en andrabil som fungerar utan en del, som visar sig vara skit när den packas upp är väl det viktigaste som finns!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang