2405
Sök

Inför: Gatebil @ Mantorp Park 2-4 juli!

1 278 Inlägg
28 juni 2010
mm, annars har du de där spangholmen.se eller vad jag skrev, de ligger kanske 4-5 km från mantorp park smile

Street Knight

Däckmissbrukare
144 Inlägg
28 juni 2010
syabo skrev:
mm, annars har du de där spangholmen.se eller vad jag skrev, de ligger kanske 4-5 km från mantorp park smile

okej smile

Kolla gärna in min projekt tråd :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=284392
Living my life sideways

1 059 Inlägg
28 juni 2010
700 kr st 17 tum o 750 kr st 18 tum för gatgodkända busdäck inkl omläggning. funkar på bruksbilen också.
värt o veta så man inte kör hem på olagliga däck efter en dag på banan:)

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
28 juni 2010
Jag ser fram emot att få åka till Gatebil nu i helgen tongue kommer att bli grymt kul wink

Nissan Silvia

198 Inlägg
29 juni 2010
Någon som har koll på hur det funkar om man ska ställa ut??  Föranmäla eller bara dyka upp, grymt dåligt med info på sidan...!

1 738 Inlägg
29 juni 2010
volvoRacing90 skrev:
syabo skrev:
volvoRacing90 skrev:

fredag kväll big_smile ..vet du om de brukar bli fullt el brukar de finnas platser kvar ? tongue

vet inte, bor ju 4 km från mantorp så behöver inte bry mej om nått sånt wink men de borde väl finnas platser kvar då? smile

haha fan va lyx wink..ja får hoppas på de tar med tält å allt iaf big_smile

Det finns många ställen runt om mantorp att campa på! Mjölby har ju en camping vid skogsjön som är väldigt trevlig men fint badställe! Dom är nog inte dyra.

Annars kan man ju försöka flörta till sig en sovplats om man hittar en redigt snyg tjej, som det lär vara gott om på gatebil big_smile

327 Inlägg
29 juni 2010
Någon som har en sovplats till mig?

7 120 Inlägg
29 juni 2010
HEATSEEKER skrev:
Någon som har koll på hur det funkar om man ska ställa ut??  Föranmäla eller bara dyka upp, grymt dåligt med info på sidan...!

Får du veta något mer så skriv gärna här!

Proud Member of Kööken Racing!
1 056 Inlägg
29 juni 2010
camaro67 skrev:
På ett ungefär hur mycket däck går det åt på en dag? Har inte en susning om hur mycket man ska ha med sig

Det beror ju på hur tung gasfoten är wink
Man kan aldrig få med sig för mkt däck cool

Behöver du nått specialtillverkat? Ask me!
Proud member of kööken Racing
Bmw E30 Supercharged "Hellsifür - Mean but clean!" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=116196
Projekt jag är delaktig i: Bmw M3 E30 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=167936

Najs
29 juni 2010
camaro67 skrev:
På ett ungefär hur mycket däck går det åt på en dag? Har inte en susning om hur mycket man ska ha med sig

räkna på ett par driv per dag o sen skulle ja ta me 2par te fram om de skulle bli punka eller någe fram men dom brukar inte slitas så mycke. de gjorde ja förra året o de vart lagom. men sen bero de ju på gasfoten oxå tongue

OEM <3
6 957 Inlägg
29 juni 2010
Aerodynamik skrev:
HEATSEEKER skrev:

Verkar som det bara är att dyka upp tongue men det är fan inte billigt 250kr inträde sen så tillkommer 250kr för utställning hmm

OEM <3

Herr
135 Inlägg
29 juni 2010
Förra året anmälde man utställningar och allt i sekretariet har jag för mig?

/M

#! /bin/death

Meister
6 763 Inlägg
29 juni 2010
Bjork skrev:
Aerodynamik skrev:
HEATSEEKER skrev:

Verkar som det bara är att dyka upp tongue men det är fan inte billigt 250kr inträde sen så tillkommer 250kr för utställning hmm

det är ju helt åt helvete igentligen. Betala för att andra ska få titta på ens bil och sen tar de betalt av de som tittar åxo

Meister
6 763 Inlägg
29 juni 2010
Najs skrev:
camaro67 skrev:

räkna på ett par driv per dag o sen skulle ja ta me 2par te fram om de skulle bli punka eller någe fram men dom brukar inte slitas så mycke. de gjorde ja förra året o de vart lagom. men sen bero de ju på gasfoten oxå tongue

inte mer än då? Då kan jag vara ganska lugnt

5 089 Inlägg
29 juni 2010
camaro67 skrev:

en uppsättning r-däck funkar fint wink

\Lindgren

782 Inlägg
29 juni 2010
camaro67 skrev:
Najs skrev:
camaro67 skrev:

åker du nissan ta med så många du kan smile däcken räcker hyffsat om man kyler mellan kurvorna.. ca 30 minuters körning svarvade jag ner ett par nya däck på sist jag var på mantorp,, beror lite på däckkvalite också .. jag tänkte köra på lördag och försöker få med mig 6 drivdäck.. får inte plats med mer..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..

Meister
6 763 Inlägg
29 juni 2010
bushmyra skrev:
camaro67 skrev:
Najs skrev:

åker du nissan ta med så många du kan smile däcken räcker hyffsat om man kyler mellan kurvorna.. ca 30 minuters körning svarvade jag ner ett par nya däck på sist jag var på mantorp,, beror lite på däckkvalite också .. jag tänkte köra på lördag och försöker få med mig 6 drivdäck.. får inte plats med mer..

Okej. Blir nissan. Har 7 uppsättningar bakhjul men det är ju begagnade men det får förhoppningsvis räcka. big_smile

4 Inlägg
29 juni 2010
Kommer i år igen jag med,har vart ner alla år,lätt en av dom roligaste träffarna på året.dock kör jag inte själv men åker med "Rickard76".Men det är grymt kul å stå att titta på alla som är helt galna.

18 Inlägg
29 juni 2010
nån som ska ner till gatebil lördag nån som åker förbi örebro ta sällskap

Sök