Instämmer, men frågan är vad min bil utan oljekyl gillar värmen.
/M
000
När ja åkte förra året utan oljekylare så gick vevlagret åt helvette :S skulle rekomendera o ta de lungt o kyla motorn på motorvägen efter banbuset de gjorde ja men de funka ju dock inte ändå men du kanske har mer tur nissan,s motorer är ju kända för o ha underdimension på olje kanaler o olje pumparna tyvär.
Det där verka konstigt. Så va det där första året men det räkte ju inte till sen när träffen växte å den lär ju inte ha minskat igen. Tror nog fortfarande at det blir campping i den gamla böjjen.
Kan kolla upp med säkrare källa
The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Då va det kollat bilden stämmer tyvärr.... Va för mkt klagomål från grannarna förra året
Tråkigt, tycker det har varit riktigt lämpligt som det varit jag. Hur ser det "nya" området ut då, gräsyta bara?
Grusväg å gräsyta ja funkar rätt bra Campen va där första året. Snacka precis med en som jobbar för gatebil å han tror det kommer bli skitbra speciellt så blir campen "närmare" scenen å med bla Lillasyster som skall spela blir det ös
Suck! Man blir juh lite ledsen när dem flyttar campingen sådär! Tyckte det funkade hur bara som helst i böjjen.... Men förhoppningsvis blir det bra ändå...
neej.. nu säger dom på yr.no att det ska va mörka moln klockan 14.00 på söndag o senare regn runt 20.00 tiden. Men man vet inte hur det är där emellan. Hoppas bara på att det inte blir massor åska med tanke på att det fortfarande ska va 29grader klockan två
Nån som har pejl på hur det är att komma in idag torsdag? Skulle gärna fått in bilen på utställningsområdet ikväll innan vi försöker ta oss in på campingen med husvagnen. Inte mycket info alls om tors. iofs. Verkar dock som om många åker idag.
Nån som har pejl på hur det är att komma in idag torsdag? Skulle gärna fått in bilen på utställningsområdet ikväll innan vi försöker ta oss in på campingen med husvagnen. Inte mycket info alls om tors. iofs. Verkar dock som om många åker idag.
Insläppet e imorgon kl 9 står det iaf på gatebils sida
Riktigt kasst att dom flyttat campingen. Har varit med sen första året och tycker att förra årets modell är och kommer förbli den bästa lösningen. Man behöver inte gå så långt till allt. Campingen på andra sidan får man ju gå en bra runda runt parisaren för att sen komma in bland allt som händer.