Angående: Motormässan i östersund 2010 och inofficiell garaget-träff på kvällen.

mkiv77
27 mars 2010 · 1 153 Inlägg

Casy skrev:
mkiv77, blev det utställning för din del?

Lutar åt de hållet ja.Du då?

Casy vinnarskalle!
27 mars 2010 · 907 Inlägg

mkiv77 skrev:

Casy skrev:
mkiv77, blev det utställning för din del?

Lutar åt de hållet ja.Du då?

Härligt. Jo jag tror det, men jag vet inte om jag hamnar inne eller utomhus. Inne är väl bäst antar jag..

BMW M3 "Crisis" (2002)
mkiv77
27 mars 2010 · 1 153 Inlägg

Casy skrev:

mkiv77 skrev:

Casy skrev:
mkiv77, blev det utställning för din del?

Lutar åt de hållet ja.Du då?

Härligt. Jo jag tror det, men jag vet inte om jag hamnar inne eller utomhus. Inne är väl bäst antar jag..

I fjol va de grymt bra väder. Så kan man spå väder så blir de ute:D För våran del.

Casy vinnarskalle!
27 mars 2010 · 907 Inlägg

mkiv77 skrev:

Casy skrev:

mkiv77 skrev:
Lutar åt de hållet ja.Du då?

Härligt. Jo jag tror det, men jag vet inte om jag hamnar inne eller utomhus. Inne är väl bäst antar jag..

I fjol va de grymt bra väder. Så kan man spå väder så blir de ute:D För våran del.

bestammer man det pa plats kvallen innan? jag har aldrig stallt ut bilen forut sa ja vet inte hur de brukar funka, hehe. Men om det ar finvader sa e nog utomhus bast!

mupp tangentbord finns inte alla bokstaver...

Senast redigerat av Casy (27 mars 2010)

BMW M3 "Crisis" (2002)
mkiv77
27 mars 2010 · 1 153 Inlägg

Casy skrev:

mkiv77 skrev:

Casy skrev:

Härligt. Jo jag tror det, men jag vet inte om jag hamnar inne eller utomhus. Inne är väl bäst antar jag..

I fjol va de grymt bra väder. Så kan man spå väder så blir de ute:D För våran del.

bestammer man det pa plats kvallen innan? jag har aldrig stallt ut bilen forut sa ja vet inte hur de brukar funka, hehe. Men om det ar finvader sa e nog utomhus bast!

mupp tangentbord finns inte alla bokstaver...

Ring till svensk mässkonsult o prata med angne om vart du vill stå.
Stå ute med oss då?blir ett gäng östersunds bilar som kommer att stå  ute.2 supror en monster audi o kanse en golf 2a med vr6 motor om han vill ställa ut bla:D

_night_stalker_ 220 pounds of crazy
27 mars 2010 · 1 418 Inlägg

Bara att hoppas på fint väder smile Ska se till att få mkt fina bilder på era bilar smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
mkiv77
28 mars 2010 · 1 153 Inlägg

_night_stalker_ skrev:
Bara att hoppas på fint väder smile Ska se till att få mkt fina bilder på era bilar smile

Låter bra de:D

Casy vinnarskalle!
28 mars 2010 · 907 Inlägg

mkiv77 skrev:

Casy skrev:

mkiv77 skrev:

I fjol va de grymt bra väder. Så kan man spå väder så blir de ute:D För våran del.

bestammer man det pa plats kvallen innan? jag har aldrig stallt ut bilen forut sa ja vet inte hur de brukar funka, hehe. Men om det ar finvader sa e nog utomhus bast!

mupp tangentbord finns inte alla bokstaver...

Ring till svensk mässkonsult o prata med angne om vart du vill stå.
Stå ute med oss då?blir ett gäng östersunds bilar som kommer att stå  ute.2 supror en monster audi o kanse en golf 2a med vr6 motor om han vill ställa ut bla:D

Låter ju kanon de! Det har varit lite halvklent med sportbilar förut tycker jag, men i år kan det nog bli riktigt lyckat smile

BMW M3 "Crisis" (2002)
Altras
28 mars 2010 · 85 Inlägg

Jag funderar på att skaffa plats inne i år jag. brukar va dålig på att spå väder så dumt att chnasa känns det som men är de la slut på plats inne så kanske ni har någon plats ledig för en gam toya

Mvh Altras
www.compello.se
Toyota Celica GT-FOUR st205 "Asian Star" (1995)
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
28 mars 2010 · 1 418 Inlägg

Om jag har fått ordning på mercan tills nästa år så ställer jag oxå ut min har jag tänkt. Men de blir tyvärr inte förren nästa år då de är mkt jag vill hinna göra på den först smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Plura
31 mars 2010 ·

Jag ska nog ställa ut med er ute men vem pratar man med om det? Eller blir det en stor plats för oss på mwracing?

mkiv77
31 mars 2010 · 1 153 Inlägg

Plura skrev:
Jag ska nog ställa ut med er ute men vem pratar man med om det? Eller blir det en stor plats för oss på mwracing?

Jag fixar biffen när jag ser att bilarna våra börjar bli klara:)

Altras
7 april 2010 · 85 Inlägg

ja på kvälls träffen så vet jag nu att jag får nöja mig med min service bil =S då Toyotan blir inlåst på mässan men dycker upp gör jag i alla fall

Mvh Altras
www.compello.se
Toyota Celica GT-FOUR st205 "Asian Star" (1995)
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
7 april 2010 · 1 418 Inlägg

Altras skrev:
ja på kvälls träffen så vet jag nu att jag får nöja mig med min service bil =S då Toyotan blir inlåst på mässan men dycker upp gör jag i alla fall

Okej, lite synd de. Men får passa på att kolla extra noga på den på mässan då smile Kommer den stå ute lr inne? smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Altras
8 april 2010 · 85 Inlägg

_night_stalker_ skrev:

Altras skrev:
ja på kvälls träffen så vet jag nu att jag får nöja mig med min service bil =S då Toyotan blir inlåst på mässan men dycker upp gör jag i alla fall

Okej, lite synd de. Men får passa på att kolla extra noga på den på mässan då smile Kommer den stå ute lr inne? smile

ja den kommer att stå inomhus och det är därför den blir inlåst men V40 får duga för mig på kvällen

Mvh Altras
www.compello.se
Toyota Celica GT-FOUR st205 "Asian Star" (1995)
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
8 april 2010 · 1 418 Inlägg

Okej smile hoppas jag kan få till nå vettiga bilder på den då smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Altras
8 april 2010 · 85 Inlägg

_night_stalker_ skrev:
Okej smile hoppas jag kan få till nå vettiga bilder på den då smile

Du får Posta dom sen då så man får se dom.
Håller på att fundera på hur jag ska på snyggast sättet ordna min utställningsplats

Är det någon som har någon aning om det händer nått annat skoj på lördags kvällen mer än kvälls träff???

Mvh Altras
www.compello.se
Toyota Celica GT-FOUR st205 "Asian Star" (1995)
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
8 april 2010 · 1 418 Inlägg

Klart jag kommer posta dom smile Kommer väl inte bli nå superbilder då jag bara har en vanlig digitalkamera men den verkar hittills leverera mkt bra bilder (kolla mitt galleri för nåra smakprov på bilder) och jag ska göra mitt bästa smile

Hur stor plats har du? Kommer den att vara inhängnad som? Du skulle ju kunna ha speglar som är lutade lite mot bilen runt om hela smile Glöm inte att ha lite små spottar runt bilen så de blir lite bättre ljus på den smile kommer ihåg att de va ganska mörkt förra året där inne..

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
mkiv77
16 april 2010 · 1 153 Inlägg

Börjar ni få till bilarna era?
Min ser ut så här typ just nu.
Framvagn sitter i nu.
Så man har liteo göra.haha
http://i354.photobucket.com/albums/r412/mkiv77/091113017.jpg

_night_stalker_ 220 pounds of crazy
16 april 2010 · 1 418 Inlägg

Hehe, då vet vi vart du kommer spendera helgen iaf tongue

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang