Alla delar som behövs för att starta bilen .Kammar,soppaump,soppa regulator,ska bygga 5" downpipe, luftfilter+rör,wastgate,ska byggas screampipe+ massa mer.
Okej Vad är de för träff då? Nått under helgen? kanske man borde fara dit om man har tid isf Händer ju inte allt för mkt i dessa trakter så man borde ju passa på
Chevrolet Racing Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Låter som om de är mer och göra än va de faktiskt är. Va i garaget till halv sex imorse sen va jag där i fredags också en bit in på morgonen Nu blir de mest bara och vänta på lite små grejer så man kan göra klart mer i väntan på större grejer.
You can live in your car, but you can't race your house...
1045whp Supra builder
Låter som om de är mer och göra än va de faktiskt är. Va i garaget till halv sex imorse sen va jag där i fredags också en bit in på morgonen Nu blir de mest bara och vänta på lite små grejer så man kan göra klart mer i väntan på större grejer.
Min bil hadde inte varit så extrem utan dig RWHP:lol:
Okej Vad är de för träff då? Nått under helgen? kanske man borde fara dit om man har tid isf Händer ju inte allt för mkt i dessa trakter så man borde ju passa på
De är spring meet på ope helgen innan motormässan.
jorå..har kvar den gick sönder förra året men hade inte så bråttom att skruva ihop den. var bara allmänt less på å skruva. men nu är de gjort och de väntar besiktning på freda
jorå..har kvar den gick sönder förra året men hade inte så bråttom att skruva ihop den. var bara allmänt less på å skruva. men nu är de gjort och de väntar besiktning på freda
Ska försöka fara på mässan så kanske kommer förbi en sväng sen på kvällen också. Kanske är lite modigt att köra 23 mil enkel väg med Opeln men roligt å se på bilar