Vad får man kombinera LED band?

sandzoo
26 februari 2010 · 2 071 Inlägg

evilaudio skrev:

sandzoo skrev:
har på min BMW dubbla slingor.. och körde med halvljus o slinga
blev stoppad av farbror blå.. fick inget.. han sa att jag ska stänga av de för jag får ej ha de på med halvljus utan med parkeringsljus..
dessutom tyckte han de va snyggt på bilen :S

(detta var under kväll jag blev stoppad)

men lik förbannat så är de inte lagligt att ändra nåt sånt på en helbilsgodkänd bil.. sen att du inte fick böter e en annan femma..

jo klart.. men men.. man kanske åker på böte nån gång man vet ej smile

Sandzoo i da house
sandzoo
26 februari 2010 · 2 071 Inlägg

Lowenhart skrev:
skit i lagen styla din bil precis som du vill skit i vad andra säger , dom har inget annat för sig än att vara oseriösa, dock rekomenderar jag att du monterar av det vid nästa besiktning då din bil e helbilsgodkänd,

ja kör med ccfl ringar och 6000 k fast den är helbilsgodkänd, skit i lagen, den är manipulerad av kaviar ätande kostym nissar

mm jag har ccfl ringar jag med.. och led slingor bilen blev besiktad så utan problem.. smile

Sandzoo i da house
evilaudio
26 februari 2010 · 16 195 Inlägg

sandzoo skrev:

Lowenhart skrev:
skit i lagen styla din bil precis som du vill skit i vad andra säger , dom har inget annat för sig än att vara oseriösa, dock rekomenderar jag att du monterar av det vid nästa besiktning då din bil e helbilsgodkänd,

ja kör med ccfl ringar och 6000 k fast den är helbilsgodkänd, skit i lagen, den är manipulerad av kaviar ätande kostym nissar

mm jag har ccfl ringar jag med.. och led slingor bilen blev besiktad så utan problem.. smile

ja har besiktat bilar som varit turbokonvarterade fast dom inte får vara de å ändå klarat en besiktning men dom e iaf INTE lagliga..

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Aero_9-3
27 februari 2010 · 287 Inlägg

Får man ha LED överhuvudtaget runt bilen lr????

varför FWD?jo,för RWD är att som sätta hästarna bakom vagnen?
Audi A6 tdi (2008)
Saab 9-3 "RE" (1999)
SimonFlygare
27 februari 2010 · 269 Inlägg

Montera LED slingorna ovanpå framlyktorna som nyare saab har, sen kopplar du dom till en vipp knapp som du har inne i bilen utifall att gestapo kommer på besök. hade LED slingor i mina strålkastare innan och snuten brydde sig aldrig http://forumbilder.se/show.aspx?iid=127201011095870e8

Senast redigerat av SimonFlygare (27 februari 2010)

Klorin_Elvis Fetast i stan !!
28 februari 2010 · 991 Inlägg

koka skrev:
De samma sak som att du inte får montera Xenon-ljus om din bil inte är registrerad med det!!

Ditt svar bli NEJ du får inte enligt lag!

Åker du på en flygande besiktning av polisen så kommer du få för "Annan otillåten lykta fram"

Jag har fått det själv när jag hade Hella Celis extraljus där det är en stor ring som "p-ljus"

Ja men att du fick för hella ljusen är ju inte så konstigt med tanke på att det är olagligt att ha parkeringsljus i extraljusen .   Så det hade ju inget med om bilen var helbilsgodkänd att göra .   jag har själv fått samma som dig fast med en gammal 740 som inte är helbilsgodkänd .

Men till ts så tycker jag du ska montera dom smile  sen har du dom bara tillsammans med parkeringsljusen på dagen .   tror inte polisen kommer bry sig då om du bara har dom påslagna tillsammans med park. ljus och sen endast på dagen .

// Emil

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Volvo 740 GL "KALSONGEN" (1987)
Criton Rocketdog
28 februari 2010 · 270 Inlägg

Polisen har inte sagt något här i Finland iaf om mina LED-Slingor jag har på mina framlampor smile

Ljudet som en dumpventil avger är egentligen en spank-piska som sitter på en spänd fjäder.
cliffan
28 februari 2010 · 15 Inlägg

någon swom vet var man kan få tag på DIOD baklampor till 855? hittar inte någonstans...hittar bara dom andra men dom e fula som stryk tycker jag...någon som vet? tack på förhand.

ChriZtoffer GAS democar 2018!
28 februari 2010 · 8 744 Inlägg

Jag har slingorna som p-ljus (har en brytare för att kunna växla mellan slinga eller p-ljus), kom igenom med dom på plats (dock ej igång) vid besiktningen för en vecka sedan. Nej det är inte lagligt men ingen gnäller ju så då kör jag så. smile Fast jag ska nog fixa andra p-ljus nu, börjar tröttna lite på slingorna. Kör dom btw tillsamans med dimljus på dagen och med halvljus när det är mörkt.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang