Garaget-feber

dusty Living in the fastlane
11 oktober 2006 · 2 616 Inlägg

jag har precis samma problem big_smile

ScoobyBear Subarist
11 oktober 2006 · 131 Inlägg

Kan bara hålla med. Man blir snabbt beroende! "Måste bara kolla det..... och det.... och det..."
Har man dessutom ett jobb där man sitter vid en dator och det ofta är lite att göra är man dömd! yikes
Tittar nog in minst en gång i timmen när jag är på jobbet smile

MG TF "Britt-Cabben" (2003)
THEBADGUY Gorgilus addictus
11 oktober 2006 · 4 736 Inlägg

Ja du..jag känner igen mig big_smile big_smile big_smile..... kollar alltid på garaget....först av allt...de andra kan vänta ett tag tills man är klart med gorg smile

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
THEBADGUY Gorgilus addictus
11 oktober 2006 · 4 736 Inlägg

Warcry skrev:
En gång om dan bara... skulle fått abstinens eller nåt då... ligga i fosterställning och skaka... kollar väl minst 10 - 15 ggr/dag. Undra om det finns avänjningskliniker som kan bota detta.. tongue

Nej du...jag tror inte de finns de...... big_smile
finns bara en sak som hjälper...daglig dos av GORG wink

Senast redigerat av THEBADGUY (11 oktober 2006)

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
11 oktober 2006 · 3 804 Inlägg

MIna kompisar mobbar mig för jag sitter så mkt på gorg hmm


Bmw osv..
LocKtar Herr
11 oktober 2006 · 1 722 Inlägg

Ja, jo:) ja kollar nog garaget minst 10-15 gnger per dag när jag e ledig, jag brukar pendla mellan garaget.org och blocket.se:> 2 bra sidor med mycket bilar!

sen slinker ju alltid 200sx.nu och zatzy.com in, men då bara för "köp&sälj" smile

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
tobi
11 oktober 2006 · 562 Inlägg

håller med exakt.. fast försig så är det så när man lirade cs å höll på med andra communityn me tongue

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
AlvereZ
11 oktober 2006 · 787 Inlägg

LocKtar skrev:
Ja, jo:) ja kollar nog garaget minst 10-15 gnger per dag när jag e ledig, jag brukar pendla mellan garaget.org och blocket.se:> 2 bra sidor med mycket bilar!

sen slinker ju alltid 200sx.nu och zatzy.com in, men då bara för "köp&sälj" smile

Håller med, dock 10 - 15 gånger är jag nog inte här tongue

FugitivE BMW Power
11 oktober 2006 · 2 362 Inlägg

AlvereZ skrev:

LocKtar skrev:
Ja, jo:) ja kollar nog garaget minst 10-15 gnger per dag när jag e ledig, jag brukar pendla mellan garaget.org och blocket.se:> 2 bra sidor med mycket bilar!

sen slinker ju alltid 200sx.nu och zatzy.com in, men då bara för "köp&sälj" smile

Håller med, dock 10 - 15 gånger är jag nog inte här tongue

Nää vafan man är ju här en gång wink har sidan uppe hela tiden big_smile

BMW, bogsering med wire :/
Izual
11 oktober 2006 · 4 571 Inlägg

Jag sitter väll konstant på Gorg på jobbet, sitter ju framför datorn i telefon hela dagarna så det blir lite surfande tongue

laynus
11 oktober 2006 · 256 Inlägg

garaget sitter jag alltid inne på när jag är inne på en dator, och stylingkompaniet.se är ochså en sida där många timmar är spenderade och blocket.se

laazy vorsprung durch teknik
11 oktober 2006 · 886 Inlägg

Jag bor på garaget.org smile

Spelis
11 oktober 2006 · 1 926 Inlägg

jo ni gorgare tongue varje gång jag öppnar internet har jag gorg som startsida smile så här inne sitter man bra många timmar i veckan.

hare gött!

Nknn
11 oktober 2006 ·

under kvällarna kikar man in här med jämna mellanrum smile

FL3JM Inga konstigheter
11 oktober 2006 · 2 064 Inlägg

Blir väll 30 gånger per dag minst typ. smile Har den som snabb-bokmärke i firefox, så man är alltid frestad att öppna en ny flik med Garaget.org, vad man än sitter och surfar på. smile Forumet is teh shit, sen äre alltid extra kul när folk skrivit något i gästboken å så, kanske svarat på någon kommentar man skrivit eller nått. smile

Slovenian
11 oktober 2006 · 482 Inlägg

blev "lite" för mkt gorg för mig ett par månader sedan, försöker rehabilitera mig just nu ^^

- Bromsa är ett tecken på svaghet -
BMW 323i (1997)
chrizz Administratör
11 oktober 2006 · 11 783 Inlägg

Hoho, om ni inte är fast än så kommer ni bli det när jag släpper v4 samt en kommande version efter det. Då slipper ni aldrig undan! wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
MICHAN Bas Connaisseur
11 oktober 2006 · 436 Inlägg

Haha jag är typ rädd att gå in på forumet för jag vet att jag kommer fastna tills dess att forumet där vid 3-4 på natten tongue

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
Izual
11 oktober 2006 · 4 571 Inlägg

chrizz skrev:
Hoho, om ni inte är fast än så kommer ni bli det när jag släpper v4 samt en kommande version efter det. Då slipper ni aldrig undan! wink

Å när kommer den då wink

adde_p airbrush rookie
11 oktober 2006 · 136 Inlägg

jadu, vad kan man säga... gorg är farligt för hälsan, vad jag än ska göra på nätet så kommer ju garaget.org upp (startsida) och sen runt 2-3 kollar man på klockan och tänker, shit.. ska med 8 tåget imorrn, och glömmer att göra det man nu skulle göra... det är farligt.. man pallar knappt upp :p vart en hel vecka "sjuk" pga sömnsvårigeten wink

förut va jag schitzofren, men nu mår vi bra!
airbrush rookie.. (målat t.ex min avatar)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang