Garaget-feber

Warcry
31 mars 2005 · 271 Inlägg

Jag gick med i Garaget.org för att det var en kul grej och att lägga upp och kolla på andras bilar. Till min stora förvåning så har det växt fram nåt slags beroende av att kolla i forumet, ändra och lägga till bilder och info, kolla in andras ögonstenar osv. Detta gör alltså att det blir mycket tidskrävande att vara medlem i garaget. Jag klagar inte eller nåt sånt, jag tycker bara att denna sida är så rolig och intressant!


Är det fler som lider av samma symptom som jag?? big_smile



Tack Garaget-teamet för en extremt kul sajt!

ola@thomasson.nu
31 mars 2005 · 31 Inlägg

Jag är nog villig att hålla med dig, nu sitter jag ju bara här på arbetstid men de blir nog en koll i timmen minst.

Mvh
Ola Thomasson
Alea Iacta Est, The Dice Is Rolled
The one and only
31 mars 2005 · 2 Inlägg

Du e inte ensam Warcry

Fixxen Bilgalen
31 mars 2005 · 50 Inlägg

Tja...

Hehe jag känner sååå igen mig så du är inte ensam ska du veta... wink

Mvh,

Ghost RS Skoda Addict
31 mars 2005 · 167 Inlägg

Hehe..Jag har en tendens att bli "besatt" utav saker och ting...Garaget.org är ett nytt "beroende" i mitt liv...wink

God Afton

-=[Tobbe]=-
Skoda Fabia V RS 2004 "Ghost Edition"
Motto: "Den Som Har Flest Saker När Han Dör Vinner." ;)
NIzmO Ollikkala Racing
31 mars 2005 · 1 724 Inlägg

Kan inte förstå hur jag klara mig utan garaget.org innan wink

- Time Attack -
Nissan Cherry "Turbo JDM" (1986)
Nissan 200sx rs13 "Time attack edition" (1989)
Martin83 Kadett Freak
31 mars 2005 · 129 Inlägg

Jag känner igen mej smile kollar Garaget varje dag,skriver forum,röstar,redigerar min bil och kollar in andras bilar smile

Kadett GSi 16v
Saikon_
31 mars 2005 · 47 Inlägg

Håller med jag också! Är så trevligt folk här också. Alltid kul att få se vad alla andra har för planer med sina bilar också.. smile

Bmw Alpina B3 3.3
Germax
1 april 2005 · 12 086 Inlägg

ja, forumet är alltid lika intressant iaf!smile

andreasl
1 april 2005 · 391 Inlägg

samma här,    en gång i timman om man sitter framför datorn,   blir  lite sne  på dem som går in och röstar (och skapar fejkanvändare för att sänka betyg på bilar)  och inte lämnar någon anledning exempelvis varför bilen skulle vara ful  och eller fin,    men har avslöjat nåra sånna haha ;D

chrizz Administratör
1 april 2005 · 11 783 Inlägg

andreasl skrev:
samma här,    en gång i timman om man sitter framför datorn,   blir  lite sne  på dem som går in och röstar (och skapar fejkanvändare för att sänka betyg på bilar)  och inte lämnar någon anledning exempelvis varför bilen skulle vara ful  och eller fin,    men har avslöjat nåra sånna haha ;D

Lust att skicka de nick du misstänker i ett PM till mig?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
andreasl
1 april 2005 · 391 Inlägg

de är bortagna sen en tid tilbaka,   men de ja menade med nåra, några*  var de som röstar sämsta betyg utan nån coment,  så man kan förbättra det som är sååå fult,    ( att en person inte gillar ett vist bilmärke  de är inte ett skjyst sätt att rösta ner betyget. inte moget iaf. )

Nallen
4 april 2005 · 122 Inlägg

Warcry skrev:
Jag gick med i Garaget.org för att det var en kul grej och att lägga upp och kolla på andras bilar. Till min stora förvåning så har det växt fram nåt slags beroende av att kolla i forumet, ändra och lägga till bilder och info, kolla in andras ögonstenar osv. Detta gör alltså att det blir mycket tidskrävande att vara medlem i garaget. Jag klagar inte eller nåt sånt, jag tycker bara att denna sida är så rolig och intressant!


Är det fler som lider av samma symptom som jag?? big_smile



Tack Garaget-teamet för en extremt kul sajt!

Tjena, jag håller med dig, det bara dras till en, för man e nyfiken på alla diskutioner och vill hänga med i snacket.

Jag vill helst vara inne EN gång om dan, men det blir lite svårt för man har ju andra prylar att pilla med, tex Bilen smile men men, man försöker ju iaf .tongue

Nallen,
No real power just turbo shit...
heli
4 april 2005 · 112 Inlägg

En gång om dagen bara!? Ojoj.. Själv är jag nog inne minst fem gånger om dagen! Om det beror på att jag är besatt, eller bara har för lite att göra låter jag vara osagt wink Underbar sida är det iaf!

Warcry
4 april 2005 · 271 Inlägg

En gång om dan bara... skulle fått abstinens eller nåt då... ligga i fosterställning och skaka... kollar väl minst 10 - 15 ggr/dag. Undra om det finns avänjningskliniker som kan bota detta.. tongue

Dobbermannen V8-pullver!
5 april 2005 · 60 Inlägg

Tyvär oxå fast i smeten. Guld-sida!

Live hard, Die young.
corradoanna Tokig
5 april 2005 · 83 Inlägg

Måste erkänna att jag oxå e inne ett par gånger om dagen, kanon bra sida smile

Corrado G60
BMW E34 535
BMW E28 (535)
9-5Robz
5 april 2005 · 15 Inlägg

Håller med jag också, det blir som en drog , man bara måste ha mer(kolla mer). Grymt bra hemsida.

Saab 900 convertible
Zlasher Pulare
11 oktober 2006 · 248 Inlägg

Jo, man är jhu fast i smeten! Är idag bara den enda sidan som man är riktigt beroende av:P
Kollar den minst 5ggr om dagen... Och det sköna är att det alltid finns fina projekt och ideer att titta påsmile Och ett jävligt najs forum:P

Mkt bra site! Bra jobbat! Den är fan guld värd! hoppas ni går ngt plus genom sidan iaf?
//Zlasher

Senast redigerat av Zlasher (11 oktober 2006)

Subaru Impreza Wrx STI "Pittbull" (2008)
Magda
11 oktober 2006 · 331 Inlägg

Håller med alla ovanstående! Man är fast! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang