fiske

Markus_C Kart & Mätningstekniker
1 juni 2006 · 701 Inlägg

Här är en fiskare till. Fiskar för tillfället bara med fluga. Har inget större att skryta med men det kanske kommer v29 då det bär av norrut.

zortep
1 juni 2006 · 911 Inlägg

Yez ^^

pic up the phone, wazzzaaa
Fant
1 juni 2006 · 43 Inlägg

Fiske är riktigt skön avkoppling och ser fram emot helgens fiske. Ska åka upp till Säfsen fredag och hem måndag, så nu sitter takbpxen på bilen.

The Connoisseurs Red Car Club
SAAB_4ever
1 juni 2006 · 767 Inlägg

Störst är en Abbore på 1,8 kg Och en gädda på 5 kg

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se
Saab 9-3 SC "2.0T XWD Aero" (2009)
Saab 9-3 Turbo X "Turbo X" (2008)
Karlzzon The One Evolution
1 juni 2006 · 1 627 Inlägg

jag har nästan tagit en lax på kastspö precis när jag drog upp draget såg jag fisken komma i högsta hug mot draget men då hade draget kommit över vatten ytan

Fäll ner pungen och landa
Saab_girl C70 byggande djurvårdare
1 juni 2006 · 545 Inlägg

linkan lindgren skrev:

Saab_girl skrev:
Intresserad o intresserad.. kan va kul=) ska upp nån da här o snart o fånga gammelgäddan , haha. blir även att man åker ut te båten i kungshamn o fiskar lite makrill på sommarn! inte för man gillar fisk så mkt men=)

har du nå bra tips på att fånga gammel gäddan?? jag fick en på 5 kilo i helgen fiskyngel kan man kalla de

hmm sjunga lite för den o sen simma efter den o göra en nacksving på den??
haha nää kanske ska tillägga att ja aldrig fått nån gädda;P

Två ord räcker, SAAB knäcker
Saab_girl C70 byggande djurvårdare
1 juni 2006 · 545 Inlägg

nåt som ja tycker e mysigt e ju såklart myggen o knotten oxåwink

Två ord räcker, SAAB knäcker
THEBADGUY Gorgilus addictus
1 juni 2006 · 4 737 Inlägg

linkan lindgren skrev:

THEBADGUY skrev:
Klart man är fiske intresserad. Den största jag fått är nog en gädda på 8 kg...sen någo lax här och var

har du nå bra lax ställe att rekomendera??

Ja de enda jag kan rekommendera är i mörrums ån. Ett jävla fint ställe. Men de är bara att försöka lite här och var.

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Stoltz Gör det på alla fyra
1 juni 2006 · 130 Inlägg

Gädda 7,4

Audi S4 2,7 BiTurbo "Evil Monkey" (1998)
Lindgren_
1 juni 2006 · 2 644 Inlägg

Brukar flugfiska och kasta.. Min största är en gädda på 9,8 kilo på fluga upp i hudiksvall i havet vadade sen small de till som fan roligaste ja vart me om big_smile

Senast redigerat av Lindgren_ (25 juli 2007)

Johan Lindgren
callook_skane Avstängd
1 juni 2006 · 257 Inlägg

fiskar så ofta jag kan i havet, insjöar, åar mmm... & när jag var singel så fiskade jag även på krogen tongue

Garaget.org suger balle. Zatzy är de enda rätta
Simppi too fast to live, too young to die
1 juni 2006 · 357 Inlägg

fiske e kul .
bäst en lugn å varm sommakväll att sitta i båten med några kalla öl å meta utan mask. bara för att! smile så skönt bara..

TS_quattro fyrkrafsare
2 juni 2006 · 1 443 Inlägg

roligaste fisket är nog i alla fall harr med fluga, superpuppa eller europa 12 funkar fanimej varje gång! (nja, nästan iaf) är relativt färsk på fluga än så länge dock, har bara fått harr, öring å en liten blek röding än så länge, ska försöka mej på gäddfluga i år tänkte jag, måste bara skaffa ett grövre spö först....

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!
Subaru Legacy Station 2.0R "Obsidian Black Pearl" (2007)
SieRRa_WeeD
2 juni 2006 · 225 Inlägg

är sugen nu brorsan kom hem för ett tag sen o undra om vi ska dra vi 04 inatt till en fors o fluga lite det verkar ut o bli så

To Feel Or Not To Feel Cosworth....
dr_weber Senator
2 juni 2006 · 323 Inlägg

Fiske är förbannat kul! brukar mest meta.. kastar väl lite då och då! bror min har nyligen köpt en ny skuta så det blir väl å dra ett par gösar i krön snart när det blir lite varmare i vattnet.. är ruskigt sugen på att börjar jerkbait fiska! nån som håller på mät själv?

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)
linkan lindgren
2 juni 2006 · 494 Inlägg

dr_weber skrev:
Fiske är förbannat kul! brukar mest meta.. kastar väl lite då och då! bror min har nyligen köpt en ny skuta så det blir väl å dra ett par gösar i krön snart när det blir lite varmare i vattnet.. är ruskigt sugen på att börjar jerkbait fiska! nån som håller på mät själv?

joda jag gör de de  är så jäkla kull

jag är hård som sten
linkan lindgren
2 juni 2006 · 494 Inlägg

ja nu ska jag fara och försöka lura nån öring får se hur det går

jag är hård som sten
linkan lindgren
2 juni 2006 · 494 Inlägg

TS_quattro skrev:
roligaste fisket är nog i alla fall harr med fluga, superpuppa eller europa 12 funkar fanimej varje gång! (nja, nästan iaf) är relativt färsk på fluga än så länge dock, har bara fått harr, öring å en liten blek röding än så länge, ska försöka mej på gäddfluga i år tänkte jag, måste bara skaffa ett grövre spö först....

de är riktigt roligta att fiska gädda med fluga rekomenderas varmt

jag är hård som sten
dr_weber Senator
2 juni 2006 · 323 Inlägg

linkan lindgren skrev:

dr_weber skrev:
Fiske är förbannat kul! brukar mest meta.. kastar väl lite då och då! bror min har nyligen köpt en ny skuta så det blir väl å dra ett par gösar i krön snart när det blir lite varmare i vattnet.. är ruskigt sugen på att börjar jerkbait fiska! nån som håller på mät själv?

joda jag gör de de  är så jäkla kull

okej! är det svårt eller?? några tips på spön å rullar?

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)
linkan lindgren
2 juni 2006 · 494 Inlägg

dr_weber skrev:

linkan lindgren skrev:

dr_weber skrev:
Fiske är förbannat kul! brukar mest meta.. kastar väl lite då och då! bror min har nyligen köpt en ny skuta så det blir väl å dra ett par gösar i krön snart när det blir lite varmare i vattnet.. är ruskigt sugen på att börjar jerkbait fiska! nån som håller på mät själv?

joda jag gör de de  är så jäkla kull

okej! är det svårt eller?? några tips på spön å rullar?

de är inte de lättast fiske om jag säger som så, du ska ha ett lite styvare spö de är bra

jag är hård som sten
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang