prisförslag på en 740glt 16v -90

lanred
1 juni 2006 · 555 Inlägg

den har en svart/grå färg...riktigt bra skick skulle jag säga.. den har ett litet hack i interiören eftersom tjuvar försökte sno stereon.. lite rost där bak då menar jag en yta på 3cm^2 eller nåt
inga elhissar eller farthållare.. den e körd ungefär 18500mil nyligen bytt koppling och massa skit för en massa pengar
bara undrar vad jag kan få för den, om det e värt att köpa en annan bil eller behålla den..

Senast redigerat av lanred (1 juni 2006)

BoraV6
2 juni 2006 · 677 Inlägg

Ingick inte elhissar i GLT paketet? Har aldrig sett en GLT utan.
Bara en tanke!

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
2 juni 2006 · 1 852 Inlägg

i GLT, dvs GL (grand lux) med "T" paket, innebär bland annat elhissar och speciella fälgar, och så var det något mer (kommer ej ihåg vad)

man lever bara en gång så lev väl!
lanred
2 juni 2006 · 555 Inlägg

vet ej fan .. det e en GLT 16v men den har inga elhissar. seriöst
dessutom står det i manualen att den har 159HK.. men jag tycker att en mazda 626 med 100hk accelerar mkt mkt snabbare
har kvitto och allt för 16 år sedan... tror du jag kan få det paketet nu tongue tror de lurade mina föräldrar som inte kunde ett skit

Senast redigerat av lanred (2 juni 2006)

_AudiA6_ Tommy
2 juni 2006 · 84 Inlägg

lanred skrev:
vet ej fan .. det e en GLT 16v men den har inga elhissar. seriöst
dessutom står det i manualen att den har 159HK.. men jag tycker att en mazda 626 med 100hk accelerar mkt mkt snabbare
har kvitto och allt för 16 år sedan... tror du jag kan få det paketet nu tongue tror de lurade mina föräldrar som inte kunde ett skit

hehe tror inte du har en glt 16 vent om du blir ifrånkörd av en mazda 626 om du inte kört din motor sopslut de vill säja ,, men 18 000mil på mätaren lr va du hade e bra lite för en 740 iaf tongue bara öppnar huven o se om du har dubbla överliggande kamaxlar och en ventil kåpa det står 16 vent på de vill säja wink om ja nu minns rätt wink men släng upp bilen på garaget så blir de lättare att säja et rimligt pris på bilen med !!

Four Ring´s To Rule Them All !
lanred
2 juni 2006 · 555 Inlägg

hahaha, ska kolla tongue men min farsa kör skitsällan bara endast vi som e ägare på bilen sedan vi köpte den ... men jag ska kolla nu!

lanred
2 juni 2006 · 555 Inlägg

lagt upp bilder nu på den..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang