6100
Sök

Plugga egr ventil v70 tdi

2fast4you
371 Inlägg
10 mars 2010
Trådstartare
hej har  nu letat igenom 367 sidor o inte hittat nått hur man pluggar egr ventilen på lättaste sättet.. snälla hjälp

haru kört fast eller

2fast4you
371 Inlägg
10 mars 2010
Trådstartare
kom igen nån borde ju vetA

haru kört fast eller

820 Inlägg
10 mars 2010
Ett tips är att kolla på dieselclubsweden.se eller höra med unpatterned här på forumet!

Jag vet inte riktigt hur det är med elektroniken på den motorn, men på D24an är det bara att "rycka" bort röret och plugga anslutningarna.

Har för mig att det sitter en separat säkring för EGR-ventilen på V70, då borde det ju bara vara att rycka ur den, så öppnar inte magnetventilen, dock osäker på om det verkligen funkar.

Vilken motor pratar vi om förresten? Volvos egna D5 eller Audi/Vw-motorn?

Om man säger

2fast4you
371 Inlägg
10 mars 2010
Trådstartare
vi pratar om audi motorn.. har letat som en jude på den sidan men har inte hittat nått tyvärr.. kanske bara jag som är värdelös på datorer då men

haru kört fast eller

820 Inlägg
10 mars 2010
impresst skrev:
vi pratar om audi motorn.. har letat som en jude på den sidan men har inte hittat nått tyvärr.. kanske bara jag som är värdelös på datorer då men

Ja då borde du definitivt ta kontakt med Unpatterned här på forumet, han har många matnyttiga tips om dom motorerna!

Jag såg en guide om detta nånstans för ett tag sen, kan inte komma ihåg vart tyvärr hmm

Om man säger

2fast4you
371 Inlägg
10 mars 2010
Trådstartare
ja jag får fråga han helt enkelt för googles stora värld blev för mye för mig nu=)

haru kört fast eller

820 Inlägg
10 mars 2010
impresst skrev:
ja jag får fråga han helt enkelt för googles stora värld blev för mye för mig nu=)

Ja gör det smile Haha det har vi alla råkat ut för tongue

Om man säger

Sök