Fått på toning på min Golf nu. Men nu funderar jag på framrutorna också? Så vad säger polisen? blir de böter på plats även fasst man kan ta bort toningen? (är biltemas toningsfilm)
Ajabaja säger polisen. Brott är begånget oavsett om du tar bort den eller ej på plats. Däremot kan polisen vara snäll och låta dig slippa böter om drar bort på plats.
Fått på toning på min Golf nu. Men nu funderar jag på framrutorna också? Så vad säger polisen? blir de böter på plats även fasst man kan ta bort toningen? (är biltemas toningsfilm)
Mvh Emelie
poliserna skiter ju i om du tex kan ta bort toningen har de sett toning delar de ju ut böter och ombes där efter...
Kan ju stoppa på blåljus över hela bilen annars och när du blir stoppad så räcker de med att du drar ur sladden ur cigg. uttaget? Eller så kör du 90 på 70 väg, å när de stoppar dig så sänker du ju farten, då kan de ju inte bötfälla dig eller? Du brassa runt me neonet på gatan, får du ju inte, blir stoppad, trycker på Off- knappen så slipper du böter. Tonar överallt, får ja ju inte, blir stoppad, men ja vevar ner rutorna o tar bort lite film så slipper ja ju böter