Snälla svara snabbt på den korta fråga

Dann3
2 juni 2006 ·

Vet någon vad frakten kostar på www.enem.se och vad skall man ta som frakt sätt "AVHÄMTAS" eller "POSTPAKET" vad är det för skillnad?

snabba svar tack måste beställa idag!!!!

/danne

Caffe
2 juni 2006 · 1 436 Inlägg

AVHÄMTAS måste ju vara att du åker till Enem och hämtar det du ska ha och POSTPAKET så skickas paketet med posten.

Herregud människa, har du aldrig handlat postorder?

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
mylittlepolo
2 juni 2006 · 75 Inlägg

Calibra_extreme skrev:
Vet någon vad frakten kostar på www.enem.se och vad skall man ta som frakt sätt "AVHÄMTAS" eller "POSTPAKET" vad är det för skillnad?

snabba svar tack måste beställa idag!!!!

/danne

Om du ska beställa så gör en telefonbeställning och fråga de va frakten ligger på.
Måste väl vara de lättaste?
Vad ska du beställa och hur tungt/stort är paketet??
Avhämtas så menar de väl att du hämtar ordern hos dem?
Och postpaket så hämtar du ut det på närmaste utlämningsställe typ posten eller ica...

Dann3
2 juni 2006 ·

mylittlepolo skrev:

Calibra_extreme skrev:
Vet någon vad frakten kostar på www.enem.se och vad skall man ta som frakt sätt "AVHÄMTAS" eller "POSTPAKET" vad är det för skillnad?

snabba svar tack måste beställa idag!!!!

/danne

Om du ska beställa så gör en telefonbeställning och fråga de va frakten ligger på.
Måste väl vara de lättaste?
Vad ska du beställa och hur tungt/stort är paketet??
Avhämtas så menar de väl att du hämtar ordern hos dem?
Och postpaket så hämtar du ut det på närmaste utlämningsställe typ posten eller ica...

jo jag har beställt massa ggr på postorder men nu tänkte jag beställa ett extraktorrör till bilen så kanske lite stor smile kanske kan snacka med dem om dem kan köra hem skiten till dörren smile

/danne

TS_quattro fyrkrafsare
2 juni 2006 · 1 443 Inlägg

hempaket vill jag ha för mig kostar nästan 300 spänn...

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!
Subaru Legacy Station 2.0R "Obsidian Black Pearl" (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang