blev nyss stoppad av polisen

GurraG INGET ANNAT!!
3 juni 2006 · 1 725 Inlägg

Jag va påväg hem från gislaved(i mörkaste småland) har 2 mil hem därifrån och mitt emellan där så blir jag stoppad av en polisbil för vanlig rutinkontroll mitt på en 90 väg.. är så jävla glad att dom inte kollade mina däck.. för det hade stått mej dyrt.. sitter fan fortfarande och skakar fast det är ca 15 minuter sen..

Chrillee House/Trance diggare
3 juni 2006 · 287 Inlägg

Äe, det är väl inget, skillnad om man blir stoppad när man kört alldeles för fort, då är man lite skakis smile

fredde_b
3 juni 2006 · 11 Inlägg

hehe ja dom dyker upp när man minst anar det=)/Fredde

JonHultgren
3 juni 2006 · 95 Inlägg

Mmm, då blir man skakis....det va iaf jag när dom tog mig med lasern, körde 99km/h på 70-väg. Å det va på jobbet med firmabilen me.

tecman
3 juni 2006 · 1 741 Inlägg

jo man börjar bli skakis då dom ber en stiga ur och sedan säger dom att "du har kört åt helvette för fort!" då kan man sätta sig och bli skakis tongue hehe men alltid kul att slippa böter big_smile

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
GurraG INGET ANNAT!!
3 juni 2006 · 1 725 Inlägg

jo visst jag kanske är barnslig.. men eftersom jag visste att det fanns grejer på bilen dom kunde tagit mej för så blir man skakis som fan

tecman
3 juni 2006 · 1 741 Inlägg

GurraG skrev:
jo visst jag kanske är barnslig.. men eftersom jag visste att det fanns grejer på bilen dom kunde tagit mej för så blir man skakis som fan

hehe klart man blir skakis.. jävlas ju bara lite.. blir alltid nervös då herr polis stoppar mig.. börjar ju fundera på alla regler och dyl man har (kanske) brytit mot..

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
GurraG INGET ANNAT!!
3 juni 2006 · 1 725 Inlägg

jo funderar gör man alltid.. jag blir fan skakis så fort jag får snuten bakom mej.. tongue

SWK Lord
3 juni 2006 · 125 Inlägg

Så fort man ser en polisbil så börjar man ju tänka... Iallafall kolla ner på hastighetsmätaren...

Kör snabbt, Spara tid!
http://www.garaget.org/?car=27316
StiFf Wankel
3 juni 2006 · 1 080 Inlägg

med allt skit som snuten gör så är det inte konstigt att man blir skakis så fort man ser snuten....
varje gång jag ser en snutbil känner jag hur hatet börjar växa fram........tål dom bara inte längre

Senast redigerat av StiFf (3 juni 2006)

MDS Västerås
diforce
3 juni 2006 · 279 Inlägg

så fort man ser en snutbil börjar högerfoten darra av adrenelinet el nått;) (gasa? vem vet;) )

Senast redigerat av diforce (3 juni 2006)

two lies don´t cancel each other out
MilleN
3 juni 2006 · 9 108 Inlägg

Jag har haft sån tur med polisen så det är sjukt.. Har aldrig fått fortkörningsböter men blivit stannad flera ggr när jag verkligen kört för fort smile

Blir stannad lite överallt med Omegan... Man börjar bli van nu så det är inte skakigt längre!

onej84
3 juni 2006 · 1 854 Inlägg

MilleN skrev:
Jag har haft sån tur med polisen så det är sjukt.. Har aldrig fått fortkörningsböter men blivit stannad flera ggr när jag verkligen kört för fort smile

Blir stannad lite överallt med Omegan... Man börjar bli van nu så det är inte skakigt längre!

Dumt sagt

onej84
3 juni 2006 · 1 854 Inlägg

Är bängen på dåligt humör så ger dom böter annars så är dom oftast schyssta.

Beror helt på hur man beter sig oxå.

horsekiller
3 juni 2006 · 747 Inlägg

Lill gurra det är la ingen fara... snutarna här omkring gör inget

Älgahäng Räjsing Club
Volvo 960 3.0 "Bec.ka" (1996)
Volvo 240 V8 "Alkoholisten" (1977)
Koffa Butikschef
3 juni 2006 · 116 Inlägg

Hade oxå rätt flyt förra veckan!
Var på väg till jobbet och brände på motorvägen, drog om en civilare i 220knyck...
Blev stoppad efter c: en mil då de hade snittat mig till 160...
Trodde allt var tokkört, de berättade om indraget körkort, grov vårdslöshet och 5-8000 i böter!
Men som tidigare sagts, det finns en del sjyssta poliser, vilket jag tvivlade på innan...
De avslutade bara med att säga att jag vunnit högsta vinsten och de inte skulle skriva ngt på detta...
Trodde inte att det var sant... Blev en del lotter under dagen... smile

Senast redigerat av Koffa (3 juni 2006)

PÄRLAN TILL SALU!!!! V40 T4R -98 255hk ATM/RC 115000:-
www.x40nordic.com
www.gasa.mer.nu
Mavric
3 juni 2006 · 176 Inlägg

sj blev man lite skakis när man tävla på motorvägen från malmö till gårdstånga. hölt ca 200km/h kollar lite längre fram, då har ja kört ikapp mc polisen! snacka om ja kasta mig på bromsen smile

/Mavric\ :)
Gislekillen RushRacing.tk
3 juni 2006 · 278 Inlägg

GurraG skrev:
Jag va påväg hem från gislaved(i mörkaste småland) har 2 mil hem därifrån och mitt emellan där så blir jag stoppad av en polisbil för vanlig rutinkontroll mitt på en 90 väg.. är så jävla glad att dom inte kollade mina däck.. för det hade stått mej dyrt.. sitter fan fortfarande och skakar fast det är ca 15 minuter sen..

kunde ju vara värre... men polisen i gvd gör inget.. rätt bra där uppe... har bott där..

Senast redigerat av Gislekillen (3 juni 2006)

SWK Lord
3 juni 2006 · 125 Inlägg

Polisen gör OFTAST ett bra jobb! Men det e klart att det finns idioter i poliskåren precis som det finns idioter på alla arbetsplatser! När man börjat hata poliser så bör man tänka om. Jag tycker vi ska vara glada över att vi har en fungerande poliskår.

Kör snabbt, Spara tid!
http://www.garaget.org/?car=27316
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang