Någon som köpt fälgar ifrån Fat Chrome?

T5Black
24 mars 2010 · 451 Inlägg

Sitter och kikar runt efter några nya fälgar och snubblar över dessa snyggingar http://webshop95.yr.se/product.do?productId=2-CRAVE-NO4

Nu undrar jag om någon har handlat från Fat Chrome och om firman är seriös och bra? De har verkligen snygga fälgar till ett hyffsat pris tycker jag. Men så som jag fattar det så importerar dom från USA, då antar jag att det handlar om förskottsbetalning. Då vill man veta om de är en serös firma så man inte blir blåst på 30000.

Verkligen tacksam för svar!!

ekmaan hej vad gör du?
24 mars 2010 · 416 Inlägg

Det finns ju massa snygga fälgar från sverige som du kan köpa ifrån smile

"Enda felet på mercedes är att man inte ser stjärnan när man backar"
Mercedes w126 300sel "Pamela" (1987)
T5Black
24 mars 2010 · 451 Inlägg

ekmaan skrev:
Det finns ju massa snygga fälgar från sverige som du kan köpa ifrån smile

Jag har letat på säkert 20 svenska sidor och hittar inte en enda fälg i just min smak tyvärr, england och usa finns de hur mycket som helst!!

watchmker77
25 mars 2010 · 7 Inlägg

Håller med!! Har letat och letat sen letat lite till efter 22" eller 24" fälgar till min 300C. Tycker de svenska säljarna har jävligt dålig smak eller så köper de grisen i säcken.. Det börjar komma mer och mer men än så länge mycket mycket dålig marknad här hemma. Jag har också kollat på fat chrome och man undrar när det ska komma en svensk handlare som vill ligga steget före?? Ska ärligt säga att Elmia är sista chansen för ett svenskt företag sen blir det import för de ska på i sommar..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang