jag kör aldrig fortare än 40 ...sen så kommer tunnelsynen och det svartnar......körde i 50 en gång, men då vaknade jag ute på en rapsåker...inte bra....raps luktar inte gott!
jag kör aldrig fortare än 40 ...sen så kommer tunnelsynen och det svartnar......körde i 50 en gång, men då vaknade jag ute på en rapsåker...inte bra....raps luktar inte gott!
Jag kan lova dig att mustangen går fortare än så. Det gör i vart fall min...
Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Jag kan lova dig att mustangen går fortare än så. Det gör i vart fall min...
OT *ASG*....ja så e re ju.......va inne å snokade på din sida för ett tag sen, snyggt motorbygge. Kul att det iaf finns en till här inne som gillar -stang, jävligt snygga bilar. E lite sugen på en urmach 1 den som kom 69, brutalt snygg, lite fula baklyktor dock, men iofs en ny sandplåt från en -68 å dit med dom baklyktorna så vet i fan om man inte haren utav världens snyggaste bilar
Den modige svensken knyter näven i fickan och betalar snällt! Varför köper man en högerstyd bil av en modell som finns som vänsterstyrd?
www.draminbil.nu
Rätt nytagen bild. Svänghjulet ska bytas tillbaka till ett orginal...sen så ska man väl orka mer..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.