du har inte funderat på att kolla över mätarn kanske på scorpan?
260 är väll att ta i har varit uppe med min i 230 men den har mer att ge så jag tippar på strax över 240.
tyckte också att 260 var att ta i lite ... hehe jao, det tvekar jag faktiskt inte på... var ju uppe i 240km/h med min gammla sierra 2,9.. visseligen lite utförsbacke men endå så en scorpio cossie lär nog göra en bit över 240 som du säger kanske
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
du har inte funderat på att kolla över mätarn kanske på scorpan?
260 är väll att ta i har varit uppe med min i 230 men den har mer att ge så jag tippar på strax över 240.
tyckte också att 260 var att ta i lite ... hehe jao, det tvekar jag faktiskt inte på... var ju uppe i 240km/h med min gammla sierra 2,9.. visseligen lite utförsbacke men endå så en scorpio cossie lär nog göra en bit över 240 som du säger kanske
260 o jag hade mer att ge... jag har en chipad v6 2.9 I CL med 210hk
260 jag har en chipad v6 2.9 I CL med 210hk
Visst gullet. Dra av 5% så har du närmare rätt hastighet.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
220km/h med fiat uno turbo=läskigt... har åkt i 270-275km/h med audi s4 - odramatiskt....torska körkortet 3ggr sedan 1990...voltat/åkt av.... kör försiktigt ,går bilen sönder i höga farter så(R.I.P)
260 o jag hade mer att ge... jag har en chipad v6 2.9 I CL med 210hk
så du har alltså fått 64hk av ett chip på en sugmotor (2,9 liters 12v V6an, eller om man ska va noga, b4b som motorn heter med 107kw och 2933cc har 145,52hk, alltså 146hk om man avrundar, och jaa, jag är en 2,9a nörd pga att den motorn är en mkt trevlig motor som går riktigt bra för sin effekt och den är näst intill odödlig, jag helt enkelt älskar den)
aja jag lägger väll upp lite bildbevis från min sida då
en relativt synlig bild från 2,9an...220km/h
sen har jag den här där jag har passerat 230km/h men den så så sjuk suddig men kollar man noga så ser man iaf vart mätarn står
klaga på xorox_88 om ni tycker kvaliten är dålig på bilderna, var han som tog dom när vi var ut i sommras
Senast redigerat av _Glenne_ (9 april 2008)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Jag har kört i 278km/h med Audin uppmätt med gissningar och ögonmått av åskådare.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
kul o läsa all hysteri om hur fort allt o alla har kört, de mest intresanta är väl hur snabbt man kommer upp i hastighet och hur snabbt man får stopp på bilen eller alternativt hur snabbt har du tagit en kurvig bara
men men strax över 260km/h (264 GPS) med S2:an med trasig turbo och 160 i nedförsbacke och medvind me golf C mk2.....men de kändes som 300 iaf