Om man tittar lite allmänt på utvecklingen de senaste åren så har det blivit mer och mer motor, vilket gör att det tunnas ut med sköna stylingbyggen. Jag vill ha minst 1 Kooz bil på var mässa, bara för att det är extremt och kul att titta på. Man måste förstå, och som någon nämnt, att detta är en SHOWBIL!

It's not supposed to make sense

Showbilar skall vara fyllda med roliga grejer att titta på, saker som rör sig och bara allmänt underhållande

Tivoli på hjul.
Och till er motor-fanatiker så skall jag då meddela att bilen har en 400+ hästars motor 4G63T motor, och motor-rummet ser riktigt najs ut

Custom turbo, polerat grenrör osv. Sedan är bilen kanske inte idealisk på bana, men som jag ville framföra ovan... DET ÄR INTE MENINGEN!

Denna bil ger dock något till barn och alla som vill tillbaka till det lekfulla barnet i sig. Hur många småbarn har ni sett sprungit fram till någon av de slitna ban eller driftbilarna med 1000 hästar och kromade motor-rum?

Inte många skulle jag tro. Däremot gör de det till Lukas bilar.
Så kort och gott... Om man tar bort show-bilar som Kooz bygge så tar man också bort mycket av det som ger så mycket glädje till små barn och drömmare med barnasinnet kvar... Och jag gillar att vara glad

Så inse att mycket av denna bil är byggd till andra! För att ge folk ett leende på läpparna, och om detta inte råkar vara just dig så är det ju tråkigt, men finns ju mängder med andra bilar för er att titta på istället

Ge gärna kritik, det uppskattar Lukas, men var konstruktiva, och sluta fega på ett forum, våga säga det i ansiktet till honom, vänligt framförd, konstruktiv kritik är alltid välkommen, för det får alla "konstnärer" att växa.
Ha det gott!
Mvh
Emil "Algeroth" Börjesson