jag tror det är en 80 tals disco låt lr början av 90. den klassika disco stuket är där ungefär som erotic. det är en tjej som sjunger typ no more no more i can stand/take no more lr något sånt. . osäker å stand lr take men nått sånt .
Jag har jobbat som Discjockey i 14 år (har slutat nu) men just på den tiden spelade jag riktigt mycket och har mycket kvar från den tiden.. Fråga på bara.
Tips: Dr Alban - Let the beat go on Mr President - Up ´n Away Ice Mc (ett antal) Masterboy (Vrålsköna)
Jag har lånat hem en dubbel-cd + mixerbord nu och ska leka ihop nått gott att ha i bilen i sommar.
Helt rätt inställning.. Ska rota lite i väskorna och se vad jag kan hitta mer för kul.. Det finns en Remix på en Masterboylåt som är helt grym om man ska spela högt..
Glöm in Dance 2 Trance - Power of american Natives Garden Eden - Lemon Tree (Så sköööön)
Vet hur det känns... Tror det är Masterboys - Is this the love. Börjar med ett dovt basintro sedan börjar en ton komma som inte går ner riktigt i basen men stiger till värsta diskanten och sedan smäller låten igång..
Glöm inte Solid Base.. Dom har mycket bra... Flera skivor.