Nån som kan veta var min brors 854 t5 r t-gul har tagit vägen :(

saab9000gbg
4 maj 2010 · 37 Inlägg

dom sa att när dom hitta den så hadde dom börjat plocka ner den så vi vet ej nåt än bara vänta å se hoppas på det bästa bara:D

Senast redigerat av saab9000gbg (4 maj 2010)

TooS Hjultomte
4 maj 2010 · 1 500 Inlägg

Fan va härligt big_smile Hoppas på det bästa wink

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
Svenss0n
6 maj 2010 · 643 Inlägg

värdelös information ang belöning. antar att du skrev så för att folk skulle åka runt å leka polis och om dom mot förmodan skulle hitta bilen så skulle du hävda att belöningen var värdecheck mcdonalds 100 kr eller dylikt. skriv 5-10 tusen direkt istället för å flasha med nån sorts belöning som kan vara i princip vad som helst.

Volvo 850R (1997)
Kungen-EssE
7 maj 2010 · 993 Inlägg

haha håller med dig Svenss0n

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
J3lv4n
8 maj 2010 · 89 Inlägg

Svenss0n skrev:
värdelös information ang belöning. antar att du skrev så för att folk skulle åka runt å leka polis och om dom mot förmodan skulle hitta bilen så skulle du hävda att belöningen var värdecheck mcdonalds 100 kr eller dylikt. skriv 5-10 tusen direkt istället för å flasha med nån sorts belöning som kan vara i princip vad som helst.

Varför ska folk vara så giriga? Hjälp en bilälskare som dig själv så kanske du kan förvänta dig samma hjälp när du själv behöver det? En värdecheck på MCD skulle duga fint för mig iaf!
Vart har snällheten i samhället tagit vägen? SUCK!
(inget riktat mot dig svenson, citerade ditt inlägg bara)

Kul att bilen hittades!

Toyota Supra "MKIV" (1994)
madsoul Mr.
8 maj 2010 · 30 Inlägg

J3lv4n skrev:

Svenss0n skrev:
värdelös information ang belöning. antar att du skrev så för att folk skulle åka runt å leka polis och om dom mot förmodan skulle hitta bilen så skulle du hävda att belöningen var värdecheck mcdonalds 100 kr eller dylikt. skriv 5-10 tusen direkt istället för å flasha med nån sorts belöning som kan vara i princip vad som helst.

Varför ska folk vara så giriga? Hjälp en bilälskare som dig själv så kanske du kan förvänta dig samma hjälp när du själv behöver det? En värdecheck på MCD skulle duga fint för mig iaf!
Vart har snällheten i samhället tagit vägen? SUCK!
(inget riktat mot dig svenson, citerade ditt inlägg bara)

Kul att bilen hittades!

Håller med dig där! jag skulle inte begära något om jag hitta den...

Skellefteå
Är .net (c#), actionscript, javascript programmerare på http://www.thomson.nu/
Fiat 128 "Fijaten" (1977)
Webbis
8 maj 2010 · 70 Inlägg

madsoul skrev:

J3lv4n skrev:

Svenss0n skrev:
värdelös information ang belöning. antar att du skrev så för att folk skulle åka runt å leka polis och om dom mot förmodan skulle hitta bilen så skulle du hävda att belöningen var värdecheck mcdonalds 100 kr eller dylikt. skriv 5-10 tusen direkt istället för å flasha med nån sorts belöning som kan vara i princip vad som helst.

Varför ska folk vara så giriga? Hjälp en bilälskare som dig själv så kanske du kan förvänta dig samma hjälp när du själv behöver det? En värdecheck på MCD skulle duga fint för mig iaf!
Vart har snällheten i samhället tagit vägen? SUCK!
(inget riktat mot dig svenson, citerade ditt inlägg bara)

Kul att bilen hittades!

Håller med dig där! jag skulle inte begära något om jag hitta den...

Tråkigt att folk ska vara så giriga nu för tiden.. Hoppas iallafall att det inte fattas för mö på bilen.!

Volkswagen Golf MK5 R32 "Rally Edition" (2007)
Svenss0n
9 maj 2010 · 643 Inlägg

nej men om man nämner ordet belöning så menar man väll det? då kan man ju skriva vad det är för sorts belöning direkt istället för att en massa missuppfattningar som kan tänkas bli om någon nu skulle ha hittat bilen.

annars kan man väll bara skriva att man vill att folk ska titta efter bilen och inte nämna ordet belöning och om nu någon hittade bilen och man skulle fått en värdecheck på mcdonalds så blir mna förmodligen glad. . .

Volvo 850R (1997)
saab9000gbg
20 maj 2010 · 37 Inlägg

bilen hittad snälla lås å ta bort tråden MVH Ted

vitalyte
24 maj 2010 · 31 Inlägg

Svenss0n skrev:
nej men om man nämner ordet belöning så menar man väll det? då kan man ju skriva vad det är för sorts belöning direkt istället för att en massa missuppfattningar som kan tänkas bli om någon nu skulle ha hittat bilen.

annars kan man väll bara skriva att man vill att folk ska titta efter bilen och inte nämna ordet belöning och om nu någon hittade bilen och man skulle fått en värdecheck på mcdonalds så blir mna förmodligen glad. . .

Så du menar att om din bil blir stulen så skulle inte du va glad i fall de fanns snälla personer som hjälper dig Utan att ta något i betalt ??
fan blir trött på sånna som bara ska ha massa saker hela tiden:S
Fan ställ upp på folk så kanske du kan få hjälp tillbaka om de skulle hända dig T.ex

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang