Eftersnack: YstadTräffen Premiären 9/4 (+ett par pics)

Henkezd Fotograf
10 april 2010 · 114 Inlägg

Mina bilder från kvällen finns i denna tråden;

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=174229

Mvh

T_Borg
10 april 2010 · 164 Inlägg

Princezz skrev:
Tack så sjukt mycket för igår. Ni é grymma.!!!
Alltid kul o komma till annan ort och allt blir så perfekt och sedan få läsa alla snälla kommentarer ni skrivit. Guld VÄRT!!!

Vill även tacka dom som anordnade ysta träffen och BMC för all hjälp utan er så hade vi inte kunnat ordna det så bra som det blev. Ni e grymma!!!

Så snälla alla ni som "hyllar" oss i GSR (vilket vi blir grymt rörda av) glöm INTE BMC o Ysta anordnarna utom som som sagt så hade det inte blivit så bra som det blev.
Vi kommer garanterat tillbax smile
Sen som sagt så e ni mer än välkomna upp till oss i GBG o se oss live på hemma plan.


Tusen tack. Mvh Sandra GSR

Givetvis ett STORT tack till andra både inom BMC och "Ystagänget" oxå för att kvällen trots så extremt mycke folk/bilar gick att genomföra på detta enligt mig hyfsat lyckade sätt! big_smile

Sen tycker jag som många andra att bara för att man samlas en massa folk/bilar så behöver man INTE vara full och odräglig som jag personligen tyckte va liiite irreterande emellanåt. Tyvärr så är det ju allt som oftast något som man så att säga "får på köpet"... sad Men,men än en gång ett STORT tack till alla inblandade för att premiären blev så lyckad som den blev. 2010 kan bli ruggigt bra med denna starten... cool

Xtravagant 1337
10 april 2010 · 1 343 Inlägg

Henkezd skrev:
Mina bilder från kvällen finns i denna tråden;

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=174229

Mvh

Såg att du fick en bild på min..
Den lånar jag om det är ok?

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
Abbee HobbyFotograf och Blivande Biolog
10 april 2010 · 310 Inlägg

Snygga bilder! big_smile

Vill bara säga att Ystadträffen och racen är INTE samma sak, därför bör det inte pratas om sådant i denna tråden.

Hoppas ni fattar hur jag menar.

Catch the moment, soon It'll be over
MilleN
10 april 2010 · 9 108 Inlägg



INGET snack om Streetrace eller hur streetrace ska arrangeras eller hur det har arrangerats här, reglerna är glasklara. Flera inlägg raderade, upprepas det låses tråden.

LINDAAAAAA Avstängd
10 april 2010 · 60 Inlägg

admin: får folk inte berätta hur kul dom hade de igår fan ni e sanslösa// GSR

Gsr
LINDAAAAAA Avstängd
10 april 2010 · 60 Inlägg

Bilder E Ok Från Race Men Inget Snack Lite Dubbelmoral Va??

Gsr
Manssen Inte svår på spontanrace !
10 april 2010 · 292 Inlägg

Tack för en trevlig träff igår, kan inte mer än säga att den var Lyckad smile

One Life - Live It !
Volkswagen Golf "122 Tsi" (2011)
Volvo V70 2,5FT Autotech "Autotech R-design" (2011)
MilleN
10 april 2010 · 9 108 Inlägg

Absolut men när startrutiner, hur/var rakan är och snack om hur/när racen arrangerats/ska arrangeras så är det inte ok, reglerna är riktigt tydliga när det gäller att det inte får diskuteras så jag tycker helt enkelt att dom ska följas. Det har fungerat väldigt länge och hoppas det ska fortsätta så.

Garaget är inte ett Streetraceforum.

Läs reglerna §8: http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=rules
Samt detta inlägget: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2211166

Inget mer snack om detta nu, tråden handlar om träffen som för övrigt verkar jäkligt nice.

Mvh.

Zebbi
10 april 2010 · 17 Inlägg

Grymt bra träff Tack till alla som fixade den hoppas det blir fler träffar med såhär mycket folk och feta bilar!!!!
mvh

BMW 320I (1995)
west_is_back
10 april 2010 · 21 Inlägg

Riktigt nice träff!!smile håller med dem andra och tackar GSR och dem andra som aranagerade detta!
Ha de bra allihopa!smile

Toyota Supra MKIV TT VVT-i "Original and Clean" (1998)
Arcangelus <3 Japs
10 april 2010 · 680 Inlägg

RIKTIGT schyssta bilder! E ju f***n att man körde på en hare i Tisdags så man inte kunde komma sad

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan
Toyota Supra MKIV "Clean and Raw" (1994)
AnesN Bilmekaniker
10 april 2010 · 805 Inlägg

Arcangelus skrev:
RIKTIGT schyssta bilder! E ju f***n att man körde på en hare i Tisdags så man inte kunde komma sad

ajdåsad du kudne ju kommit utan front:p

Sketstopp24v STREETRACER
10 april 2010 · 892 Inlägg

jag vet juh inte hur det brukar funka på dessa träffar...

Då vi hade lite missöden på vägen ner så blev vi ca en timme försenade =/
Men det kändes som att det tog slut jäkligt fort där nere.. hann inte kolla på alls många bilar o så...

Jäkligt mkt  coola bilar va det iaf big_smile och vi kommer nog komma ner fler gånger smile

Om det skulle vara någon som råkade fånga min Saab på kort (där man stod still mitt i folkmassan där en person stod och vinkade hej då till 2 bilar samtidigt) vore jag väldigt tacksam om nån kunde lägga upp den  elr  skicka PM till mig så jag kan få den via mail elr nåt big_smile


MvH

Bmc Crew
T_Borg
10 april 2010 · 164 Inlägg

Sketstopp24v skrev:
jag vet juh inte hur det brukar funka på dessa träffar...

Då vi hade lite missöden på vägen ner så blev vi ca en timme försenade =/
Men det kändes som att det tog slut jäkligt fort där nere.. hann inte kolla på alls många bilar o så...

Jäkligt mkt  coola bilar va det iaf big_smile och vi kommer nog komma ner fler gånger smile

Om det skulle vara någon som råkade fånga min Saab på kort (där man stod still mitt i folkmassan där en person stod och vinkade hej då till 2 bilar samtidigt) vore jag väldigt tacksam om nån kunde lägga upp den  elr  skicka PM till mig så jag kan få den via mail elr nåt big_smile


MvH

Det kalla vädret gjorde ju säkerligen sitt till att det tog "slut" så tidigt... neutral Får väl ta och leta sig upp till "er" oxå nångång under sommaren för att se hur ni har det i Blekinge! wink

//Tobbe smile

Bosse__
10 april 2010 · 8 Inlägg

ralle_xtreme skrev:
den gråe s14 med guldiga fälgar. info om den?

http://www.garaget.org/?car=95574

smile


Kan även passa på att tacka alla inblandade för en trevlig kväll!

Edit: Det enda jag har att klaga på egentligen är ju att i sedvanlig ordning parkerar Kungen-EssE som en mupp och stoppar all trafik, och sen inte bryr sig alls om att folk kanske vill förbi...

Senast redigerat av Bosse__ (10 april 2010)

MulleTurbo1990
10 april 2010 · 143 Inlägg
Den som ingen Turbo har, Han får åka utan bar..
Volvo 740 GLT "Farfars pärla" (1989)
_GTI_
10 april 2010 · 94 Inlägg

Finns det möjligtvis någon som har fångat min lilla GTI på bild så hade det varit fin fint om ni hörde av er. Vill gärna ha lite mer seriösa bilder på den.

Drive it like you stole it
MulleTurbo1990
10 april 2010 · 143 Inlägg

Fick en chock när jag kom till Ystad 20.00 och såg hur jävla många bilar där va big_smile De Sjukaste jag vatt med om hittils, Hoppas där e lika mycke Bilar och folk nästa gång smile

Den som ingen Turbo har, Han får åka utan bar..
Volvo 740 GLT "Farfars pärla" (1989)
Haakanzon Äppelodlare
10 april 2010 · 305 Inlägg

MulleTurbo1990 skrev:
Fick en chock när jag kom till Ystad 20.00 och såg hur jävla många bilar där va big_smile De Sjukaste jag vatt med om hittils, Hoppas där e lika mycke Bilar och folk nästa gång smile

Vi från tomelilla kom precis innan alla andra typ, sen fick jag också en shock av hur många de myllrade in haha, nog de sjukaste jag vatt med om också smile Tror inte det blir lika smockat nästa fre dock tror jag att 2010 kan bli ännu större än 2009 smile Ända nackdelen jag såg igår med så många var att man han ju omöjligt kolla in alla fina bilar! Annars va de kanon big_smile

Senast redigerat av Haakanzon (10 april 2010)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang